Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik ben weer eens aan de hagelslag gegaan en dit kwam er uit icon_mrgreen.gif .

heb je nog tips zeg het me dan zwaaien.gif 1973.

Bewerkt: door 1974
Geplaatst:

Nou, dat ziet er zeer mooi uit. Als je die rechtse echt zelf hebt gemaakt ben je getalenteerd. ;)

Ze lijken zeer goed op elkaar, alleen is de linkse kant van zijn kaak iets te recht, wat het nogal lelijk maakt. Verder zijn sommige kleuren iets te straf, zoals zijn paars jasje.

Verder wel zeer mooi gemaakt! Ga zo door, en je krijgt een 8/10. ;)

Geplaatst:

Whahaha, Ohw wat leuk ^_^.

1e: Dat ziet er heel goed uit. Ik vind het echt knap als je dat na gemaakt hebt. Respect voor je 1973!

Rate: 8

2e: Die is ook heel goed na getekend, echt waar! Alleen wat is dat groene in zijn kapsel? :7.

Rate: 7

3e: Dus je bent gek? ^_^. Kun je zien! :Y. Maar een leuk idee 1973!

4e: De goede kant en de slechte kant? Haha, orgineel idee! Alleen kun je de letters niet goed lezen.

Geplaatst: (bewerkt)
Whahaha, Ohw wat leuk ^_^.

1e: Dat ziet er heel goed uit. Ik vind het echt knap als je dat na gemaakt hebt. Respect voor je 1973!

2e: Die is ook heel goed na getekend, echt waar! Alleen wat is dat groene in zijn kapsel? :7.

3e: Dus je bent gek? ^_^. Kun je zien! :Y. Maar een leuk idee 1973!

4e: De goede kant en de slechte kant? Haha, orgineel idee! Alleen kun je de letters niet goed lezen.

1e:bedankt voor je respect.2de:da is een groene gloed.3de:ja ik ben gek.4de:orgineel oke :) . Bewerkt: door 1973
Geplaatst:

euh wat is eigenlijk de bedieling van deze plaatjes?

ik kan niet zeggen dat het er mooier uitziet als het orgineel...

Geplaatst:

Hij wil gewoon zijn talent aan ons laten zien... Daarvoor is het Showroom...

Ik vind het trouwens goed nagemaakt met paint... Ik denk trouwens ook dat het niet beter kan met paint

Geplaatst:

Ze beginnen steeds beter op elkaar te lijken. En de manier waarop superjetzte het zegt slaat nergens op, maar je tekent ze gewoon na. Respect man, maar is het niet leuker om er zelf iets aan toe te voegen? Kijk naar de afbeelding, en bedenk je wat er in de afbeelding ontbreekt, of wat juist weg moet. Als je daar tijd aan besteed, kan je leuke 'parodiën' maken van de bestaande tekeningen :tu:

Geplaatst:
Ze beginnen steeds beter op elkaar te lijken. En de manier waarop superjetzte het zegt slaat nergens op, maar je tekent ze gewoon na. Respect man, maar is het niet leuker om er zelf iets aan toe te voegen? Kijk naar de afbeelding, en bedenk je wat er in de afbeelding ontbreekt, of wat juist weg moet. Als je daar tijd aan besteed, kan je leuke 'parodiën' maken van de bestaande tekeningen :tu:
Ja dat is het nu juist tom,als ik een plaatje wil namaken en iets bij moet komen of weg doen,dan weet ik nooit wat.dus vandaar.
Geplaatst:
Ja dat is het nu juist tom,als ik een plaatje wil namaken en iets bij moet komen of weg doen,dan weet ik nooit wat.dus vandaar.

Komp nou. Je hebt toch wel een creatieve knobbel op je hoofd zitten? En anders heb je nog je linker hersenhelft. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...