BonkMeisterXXL Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Ik ben nog niet zo ver, dus heb alleen nog maar te maken met 1-stars en af en toe 2-stars levels, dat is nog wel te doen, maar als ik het vliegveld op rijd of op een afgesloten brug te ver kom, heb ik een 4 of 6 sterren-level, die ik nog nooit heb overleefd. Maar ook bij een twee-sterrenlevel heb ik soms al moeilijkheden om te ontsnappen. Ik snap wel dat je moet kijken waar de politie staat, maar bij grotere levels is het steeds moeilijker. Heeft iemand tips? En is het nog altijd zo dat als je naar een safehouse gaat en je je game saved, dat je je wanted level kwijt bent? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dwayne Forge Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Ik vind het eigelijk wel makelijk bij 2 en 3 sterren te ontsnappen maar bij4 word het moeilijker. Gewoon een auto pakken je kan ook een grote pakken om door de polities heen te knallen. Of een gewonen auto om gewoon snel te vluchten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Probeer anders ongezien een pay &nd pray in te rijden. Dit gaat moeilijk omdat er met zo'n hoge Wanted Level veel politie auto's + helikopters achter je aan zitten. Probeer snel door te rijden en anders een metro te nemen. Wat ook helpt is een Helikopter pakken alleen dat gaat (nog) niet in het begin van het spel. Ikzelf vind een hoge Wanted Level ook moeilijk en ik krijg ze ook nooit weg, dan gaat mijn auto kapot en dan ga ik rennen... En ever later lig ik dood op de grond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dwayne Forge Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Of door steegjes proberen te ontsnappen. Of naar de wapen winkel gaan en dan eruit komen en dan allemaal kapot schieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thug_NL Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Als je hem saved ben je de politie kwijt En wat ik altijd doe, ik rijd op een recht stuk weg vol gas weg en als ze jou niet meer zien (worden de sterretjes grijs) ga ik een zij straat in en ontwijk ik politie auto's enz. Dan weten ze niet meer waar je bent en dan gewoon zo snel mogelijk uit de circel rijden en wachten tot ze weg zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Of door steegjes proberen te ontsnappen.Of naar de wapen winkel gaan en dan eruit komen en dan allemaal kapot schieten. Die ideeën zijn echt als dag en nacht verschillend. ;P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2008 het is een kwestie van goed kijken waar de politie juist rijd. rij veel in binnenbaantjes tot het veilig is en dan rijd je gewoon een goed stuk rechtdoor tot je uit de cirkel bent als je uit de cirkel bent ben je best dat je nog eventjes door rijd voor het geval dat. zo doe ik het . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spark Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2008 Je kan ook een Jetmax pakken en heel ver uit de map varen . En dan ineens terug, zo is het mij gelukt om 6 sterren kwijt te raken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ididdie Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2008 gwn in de trein stappen (moet je wel goede timing hebben) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
giztec Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2008 Bij 2 of 3 sterren heb ik geen problemen. Één keer 6 min 30 sec achtervolging met 6 sterren gehad, toen begaf de auto het.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vic city stories freak Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2008 hey ik heb een rood blauw vlak en als je daar uitrijdt en ongeveer 15 sec wacht is de poltie weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
#laurenss Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 je moet gewoon de metro nemen naar een ander land dan ben je er zo vanaf maar als je in een misiie zit is het een ander verhaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spark Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 je moet gewoon de metro nemen naar een ander land dan ben je er zo vanaf maar als je in een misiie zit is het een ander verhaal Hoezo ? In missies kan je toch ook met de trein ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Brucie Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 heyik heb een rood blauw vlak en als je daar uitrijdt en ongeveer 15 sec wacht is de poltie weg Goh, echt? was mij nog niet opgevallen hooooor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michaelfivez Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 je moet gewoon de metro nemen naar een ander land dan ben je er zo vanaf maar als je in een misiie zit is het een ander verhaal Hoezo ? In missies kan je toch ook met de trein ? zoiezo, als je meer dan 3 sterren hebt kan je niet meer met de trein Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.