JOUSTER Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 een goede manier om van je wantedlevel af te komen. ga naar de tweede brug van onderaf gekeken tussen broker en algonquin die gaat over colony island. je moet daar onder het wegdek over het spoor lopen zo kan de helikopter je niet zien. hier kun je zeker 4 sterren kwijt raken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bitchjuh Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Boot pakken en zover mogelijk van de eilanden wegvaren... (of zwemmen en hopen dat je een boot tegenkomt) Zo raakte ik mijn 6 sterren wanted level kwijt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Real_Games19 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Het ligt er ook aan in wat voor auto je in rijdt. Ik heb altijd een snelle wagen en je moet er gewoon voor zorgen dat je die lange wegen pakt waar je alleen rechtdoor moet gaan. Ik pak altijd die lange wegen om naar de andere eiland heen te rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mem0 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) ik ging gisteren expres 6 sterrren achter me aanlaten voor me achievements(xbox 360) dan moet je met 6 sterren 5 minuten vol houden ik zat toen namelijk in een helicopter anders lukt dat me nooit. maar toen botste ik tegen ergens aan en me staart vloog eraf 0.0 ik d8 van zo shit ik kan het nie halen maar na een tijdje wende ik eraan en kon er mee goed vliegen dus ik ging snel naar een missie toe sprong eraf en startte de missie en weg is de politie maar als je 6 sterren hebt dan kan je nergens verstoppen en dan is best wel lastig om ze kwijt te raken Bewerkt: 4 mei 2008 door mem0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
minithug Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Nou, je krijgt alleen 4 -6 sterren als je over de grens gaat als je 1 tot 2 heb ( of meer ) moet je gewoon probeeren om uit de cirkel te komen. als dat is gelukt is de politie weg >>> Door SummerBase: Gelieve niet om slotjes vragen, dat doen de moderators wel... <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Nou, je krijgt alleen 4 -6 sterren als je over de grens gaat als je 1 tot 2 heb ( of meer ) moet je gewoon probeeren om uit de cirkel te komen. als dat is gelukt is de politie weg Hier heeft ie niet veel aan. @topicstarter: PM me voor een link met info Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niels8500 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 Simpel Doe de wanted-level cheat =D altijd handig. Groetjes Niels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kakaroth Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 Niet iedereen cheat...Ikzelf wel, maar geen wantedlevel cheats enzo... dat is voor mij juist een groot deel van de fun van GTA, ontsnappen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michaelfivez Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 Mijn tip: rijd heel snel op een grote weg, wanneer je sterretjes grijs worden stap je uit en loop je in een zijweg, dan loop je gewoon en kijk je op de radar waar de agenten zijn zodat je die niet tegenkomt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roman Bellic Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Bel gewoon Roman voor een taxi en dan zorgen dat je ergens heen gaat buiten de cirkel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Zeker weten dat het werkt? ik denk dat je dat niet haald aangezien je hem eerst nog moet bellen en dan duurt het even voordat hij komt... Als jij ook maar een schot vuurt dan neemt de chauffeur het hazepad... Is de chauffeur sneller dan de politie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Zeker weten dat het werkt? ik denk dat je dat niet haald aangezien je hem eerst nog moet bellen en dan duurt het even voordat hij komt... Als jij ook maar een schot vuurt dan neemt de chauffeur het hazepad... Is de chauffeur sneller dan de politie? Druk op de magische x of a om de rit te skippen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 Zal ik proberen, en als het niet werkt dan hoor je nog van me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 Of door steegjes proberen te ontsnappen.Of naar de wapen winkel gaan en dan eruit komen en dan allemaal kapot schieten. Wapen winkel werkt niet . Hij zegt ''lose your wanted level'' of zoeits Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michaelfivez Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 Zal ik proberen, en als het niet werkt dan hoor je nog van me Het werkt hoor, als je skipt spring je naar je positie zonder tijd te verstrijken, de kring zal dus noig altijd op dezelfde plek staan en jij bent er ver buiten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.