Jump to content

Hoe aan de politie ontsnappen?

BonkMeisterXXL

Recommended Posts

een goede manier om van je wantedlevel af te komen.

ga naar de tweede brug van onderaf gekeken tussen broker en algonquin die gaat over colony island. je moet daar onder het wegdek over het spoor lopen zo kan de helikopter je niet zien. hier kun je zeker 4 sterren kwijt raken

Delen op andere websites

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• michaelfivez

3

• Dwayne Forge

2

• Spark

2

• Hackman

2

Het ligt er ook aan in wat voor auto je in rijdt.

Ik heb altijd een snelle wagen en je moet er gewoon voor zorgen dat je die lange wegen pakt waar je alleen rechtdoor moet gaan.

Ik pak altijd die lange wegen om naar de andere eiland heen te rijden.

Delen op andere websites

ik ging gisteren expres 6 sterrren achter me aanlaten voor me achievements(xbox 360) dan moet je met 6 sterren 5 minuten vol houden ik zat toen namelijk in een helicopter anders lukt dat me nooit. maar toen botste ik tegen ergens aan en me staart vloog eraf 0.0 ik d8 van zo shit ik kan het nie halen maar na een tijdje wende ik eraan en kon er mee goed vliegen dus ik ging snel naar een missie toe sprong eraf en startte de missie en weg is de politie ;)

maar als je 6 sterren hebt dan kan je nergens verstoppen en dan is best wel lastig om ze kwijt te raken

Bewerkt: door mem0
Delen op andere websites

Nou, je krijgt alleen 4 -6 sterren als je over de grens gaat :dans:

als je 1 tot 2 heb ( of meer ) moet je gewoon probeeren om uit de cirkel te komen.

als dat is gelukt is de politie weg

:slotje:>>> Door SummerBase: Gelieve niet om slotjes vragen, dat doen de moderators wel... ;)<<<

Delen op andere websites

Nou, je krijgt alleen 4 -6 sterren als je over de grens gaat :dans:

als je 1 tot 2 heb ( of meer ) moet je gewoon probeeren om uit de cirkel te komen.

als dat is gelukt is de politie weg :slotje:

Hier heeft ie niet veel aan. @topicstarter: PM me voor een link met info

Delen op andere websites

Mijn tip: rijd heel snel op een grote weg, wanneer je sterretjes grijs worden stap je uit en loop je in een zijweg, dan loop je gewoon en kijk je op de radar waar de agenten zijn zodat je die niet tegenkomt

Delen op andere websites

Zeker weten dat het werkt? ik denk dat je dat niet haald aangezien je hem eerst nog moet bellen en dan duurt het even voordat hij komt... Als jij ook maar een schot vuurt dan neemt de chauffeur het hazepad... Is de chauffeur sneller dan de politie?

Delen op andere websites

Zeker weten dat het werkt? ik denk dat je dat niet haald aangezien je hem eerst nog moet bellen en dan duurt het even voordat hij komt... Als jij ook maar een schot vuurt dan neemt de chauffeur het hazepad... Is de chauffeur sneller dan de politie?

Druk op de magische x of a om de rit te skippen :)

Delen op andere websites

Zal ik proberen, en als het niet werkt dan hoor je nog van me :puh:

Het werkt hoor, als je skipt spring je naar je positie zonder tijd te verstrijken, de kring zal dus noig altijd op dezelfde plek staan en jij bent er ver buiten

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...