sven311 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 als ik multiplayer wil doen komt er vaak op "could not connect to gameserver,try again later" hebben jullie dit ook(ik heb wel al online gespeeld enz...). grts Reageren
Spark Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 als ik multiplayer wil doen komt er vaak op "could not connect to gameserver,try again later" hebben jullie dit ook(ik heb wel al online gespeeld enz...).grts Ik denk dat je verbinding gewoon eventjes niet meewerkt. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Hmm... dat hoor ik wel vaker ja, ik speel zelf nog geen multiplayer maar mischien is de server vol ofzo? Btw ik wil niet wannab mod ofzo doen maar mischien dat dit beter kan in het multiplayer sectie Reageren
WALLAH Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Hmm... dat hoor ik wel vaker ja, ik speel zelf nog geen multiplayer maar mischien is de server vol ofzo?Btw ik wil niet wannab mod ofzo doen maar mischien dat dit beter kan in het multiplayer sectie Lol heb ik ook licht aan rockstar ze zijn aan het updaten Reageren
Abnormaal Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik heb dat ook regelmatig, dan kan ik weer wel multiplayer en even later weeral niet meer. Denk niet dat R* aan het updaten is op dat moment maar dat de servers gewoon problemen hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.