Jump to content

Is het geslaagd ?


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

GTA4 is het zeker wel waard om de vierde titel in de serie genoemd te worden. De grote overstap zit dit keer denk in het realisme. Als je het spel vergelijkt met de wat meer cartoony stijlen van GTA3, VC, SA, LCS en VCS dan zie je echt een gigantisch verschil. Alles voelt gewoon realistischer aan in dit deel. Dus ja, geslaagd, wat mij betreft.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is geslaagd ja.

Alle gta's waren al vet. Alleen de graphics waren steeds poep. Bij gta iv is ook vet, en nu wel met mooie graphics. :D

Dat maakt wel heel veel verschil, hierdoor is het spel zelf ook gewoon veel leuker.

Link to comment
Delen op andere websites

Of GTA IV geslaagd is twijfel ik niet aan. Ik heb het spel nog niet, maar het spel zal zéker niet onder doen op de voorgaande GTA's. Vooral het realistische paadje dat Rockstar Games ingeslagen is vind ik een zeer goede stap, want ik kon me altijd dodelijk ergeren aan dat onrealistische gedrag van de mensen in bijvoorbeeld GTA San Andreas. Ook als next gen-game zal GTA IV goed zijn.

Maar is GTA IV een zodanige omschakeling in de serie als GTA III op de top-down GTA's? Dat denk ik niet. Zeker, het realistische paadje (ook al zijn er nog altijd ontiegelijk veel dingen die véél realistischer gekund hadden, dus hopen dat GTA V de topper daarin gaat worden) met die ontelbare kleine opties die een spel kunnen maken of breken zijn erg bijgewerkt en ook zeker geslaagd voor nu. Maar het spel is zéker geen enorme verandering in de serie die van 2D naar 3D gaat. Dat kan ook gewoon niet, meer dan 3D lukt bij het menselijk oog niet. In de hoogte mag GTA dan wel gelijk blijven, maar in de breedte is het gestegen, dat wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...