Giozio Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik doe nu een missie Ivan the not so Terribble, maar ik kom niet boven. Weet iemand hoe ik op de lader spring (ps3). Alvast bedankt Reageren
GTAMARC Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Gewoon op driehoekje drukken, net zoals je auto's jat. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Allereerst moet je uiteraard voor de ladder staan. Dan houd je enkele seconden ingedrukt, tot Niko op de ladder springt. Daarna kan je naar boven en naar onder gaan door met de Linker Joystick naar boven en onder te gaan. Als je snel op een ladder wilt klimmen, dan kan je inhouden terwijl je naar boven en onder klimt. Reageren
Vegeta Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Jah daar liep mijn vriend ook ff vast als je nou ff naar die ladder loopt verschijnt boven de intructie bij xbox : Y bij ps3 : driehoekje Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik vind het nogal stroef gaan. Ik wou gister ook op een ladder klimmen, maar ik was dicht in de buurt van een auto, dus steeds als ik de ladder op wou, wou Niko in de auto gaan. Was best wel fustrerend.. Reageren
Timothy. Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik vind het bij de xbox vrij simpel gaan eerlijk gezegt, en als je bij xbox A indrukt ,dan ga je sneller! Reageren
gtamelle Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ja vind het ook vrij simpel. Het gaat alleen niet heel snel, hij doet er wel langzaam over Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.