Jump to content

VRIJDAG?

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden,

Ik begin nu echt moe te worden, ik wil GTA IV!! :7

Nu had ik gehoord dat ze (morgen) vrijdag weer in de schappen zouden leggen. Dus kan ik morgen naar de winkels om 9:00 s'ochtends om GTA IV te halen? En heb ik dan kans dat ze weer zijn uitverkocht? :duh:

Groeten,

GrandTheftTwanO

Geplaatst:
Beste leden,

Ik begin nu echt moe te worden, ik wil GTA IV!! :7

Nu had ik gehoord dat ze (morgen) vrijdag weer in de schappen zouden leggen. Dus kan ik morgen naar de winkels om 9:00 s'ochtends om GTA IV te halen? En heb ik dan kans dat ze weer zijn uitverkocht? :duh:

Groeten,

GrandTheftTwanO

Heey waar heb je dat gehoord dan?

Want misschien dat BOL.com ze dan ook wel binnenheeft en dan heb ik het iig ook zaterdag van hun.

Ik weet er dus niets van, maar ik wil t ook graag weten of het waar is.

Geplaatst:

Wegens het grote succes van GTA IV waren ze snel uitverkocht op de release dag ja. Nou weet ik niet van wie je gehoort heb dat ze vrijdag weer in de schappen liggen, maar het is altijd het proberen waard...

Geplaatst:
Wegens het grote succes van GTA IV waren ze snel uitverkocht op de release dag ja. Nou weet ik niet van wie je gehoort heb dat ze vrijdag weer in de schappen liggen, maar het is altijd het proberen waard...

Free Record Shop zij dat ze GTA IV Vrijdag of Zaterdag binnen zouden krijgen.

Maar het kon ook volgende maand worden, zij de verkoopster toen het nog April was.. :puh:

Geplaatst:

Ja ik heb nu weer een game besteld bij Game Mania en ze zeiden dat hij MISSCHIEN zaterdag komt. Maar ik lees hier een topic dat ie vandaag in Mediamarkt alweer ligt? Is dit mogelijk? En zou er morgen een winkel zijn die hem heeft?

Geplaatst:
Ja ik heb nu weer een game besteld bij Game Mania en ze zeiden dat hij MISSCHIEN zaterdag komt. Maar ik lees hier een topic dat ie vandaag in Mediamarkt alweer ligt? Is dit mogelijk? En zou er morgen een winkel zijn die hem heeft?

Ik geloof er niet vrij veel van, morgen is GTA IV ook misschien te verkijgen.. :Y

Geplaatst:

Ik hoop dat ik em morgen ook krijg ja, van bol.com. Maar ik heb dus die mail maandag gehad dat hij bij TNT ligt, maar ik heb geen track&trace code, want bij bestel status staat "in behandeling"

Geplaatst:
die track en trace he of so iets :puh: krijg je dan die code van tnt ???

Die staat bij de bestel status van bol.com ( als je em daar hebt besteld ;) ) Ik heb die mail ook wel gehad, maar nog geen code, maar ik ga er gewoon van uit dat hij morgen binnen is, zal bij jou ook wel zijn.

Geplaatst:

ik had eerst word verwerkt toen had ik gister avond 5 min in behandeling en toen weer word verwerkt echt vaag.

Geplaatst:
ik had eerst word verwerkt toen had ik gister avond 5 min in behandeling en toen weer word verwerkt echt vaag.

Bij mij staat hij nog steeds in behandeling d8 ik. Maar jij hebt die mail ook wel gehad van bol.com ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...