EXIT Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 ik heb een hekel aan de perenial, bij VC kwam die al mijn keel uit
Dx11 Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Ik de roadtrain, rijd het hele spel al op motoren, en zit nu in de desert/las venturas, en word regematig geramd door zon ding. vooral op de snelweg komt dat hard aan!
SWYV Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 ik heb een hekel aan de perenial, bij VC kwam die al mijn keel uit bij GTA III heeft die me al geirriteerd hoor ik haat volgende krotten - Perennial - Trashmaster - Manana - Pony - Mule - Moonbeam - Mr Whoopee - BF injection - Securicar - Previon - MOST WANTED: Stallion >_< - Rumpo - Yankee - Flatbed - Caddy - Top Fun - Glendale - Oceanic - Hermes - Sabre - Walton - Baggage - Sandking - Benson - Nebula - Majestic - Fortune - Cadrona - Willard - Sadler - Primo - Pampa oeps tampa - Sunrise - MOST WANTED: Windsor - Savanna - Sweeper - Tug - Dodo - Picador - Alpha - 2verschillende spookauto's: glendale en sadler ik weet dat lange lijst is van me maar door middel van modding heb ik de meeste al terug geliefd dusja maar als het originiele zijn dan heb ik gloeiend hekel aan dit auto's
Thom09 Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Taxis zijn rot autosrijden ook nog is sloom
Destruction Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Taxis zijn rot autosrijden ook nog is sloom Een taxi steel ik alleen als ik anders moet lopen. Zijn rotauto's om mee te rijden, vooral omdat ze zo sloom zijn inderdaad.
Gino99 Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Een echte *** auto vindt ik de pernial.Zo sloom he.Ik rij nog liever met de traktor
gaman Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 (bewerkt) De perrenial natuurlijk hij is gewoon sloom en de virgo want die is lelijk. Oh ja SWYV wat is een Top fun voor auto? Bewerkt: 27 juni 2008 door gaman
Bling Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Deze bump was niet nodig geweest, omdat je voor dit onderwerp al in dit topic terecht kunt. Hier kun je over je hatelijkste onderwerpen praten, net zoals je hier over je favoriete onderwerpen kunt praten. Nieuwe topics over hatelijke of favoriete onderwerpen zijn dus niet meer nodig. Oude topics dienen niet meer gebruikt te worden. Daarom zal ik deze in dit geval op slot zetten.
Recommended Posts