Jump to content

Rot voertuigen

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik vind de Savanne een stomme wagen. Hij stuurt hartstikke krap en hij is precies hetzelfde als de Voodoo.

De savanna is hetzelfde als de blade en niet hetzelfde als de voodoo.

Ik vind de tractor helemaal niks die komt voor geen meter vooruit

• Reacties 142
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• X-Zero

4

• Biohazard1990yakuza

4

• BaasB

4

• s.e.v.a.n.

3

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind de tractor helemaal niks die komt voor geen meter vooruit

Nou dan ben ik het helemaal met je eens! Das echt het langzaamste voertuig dat er rondrijdt! (misschien op het schoonmakersautootje na dan)

edit door Thijs: nee hoor de grasmaaier is nog slomer :puh:

Bewerkt: door The Godfather
Geplaatst:

de gras maaier van mij hoeft hij echt niet erin. liet liever de skateboard erin. :unsure:

Er moeten natuurlijk wel goeie en slechte autos in het spel blijven anders is er geen zak meer aan ;) je pakt dan een auto en die is nog sneller dan een politie auto super dom zou dat zijn <_<

EDIT:De traktor is wel cool vooral met die aanhangers dat is vet lachen

Bewerkt: door Biohazard1990yakuza
Geplaatst:
Er moeten natuurlijk wel goeie en slechte autos in het spel blijven anders is er geen zak meer aan ;) je pakt dan een auto en die is nog sneller dan een politie auto super dom zou dat zijn <_<

EDIT:De traktor is wel cool vooral met die aanhangers dat is vet lachen

het is welke autos haat je of super lelijk vindt en rot stuurt en dat soort stuf

Het lijkt wel dat jullie zo reageren dat je lieverhebt dat de auto er niet meer in moet ;) Sorry dan :( :crying: :puh:

:gtasign:

smileys ingekort ;)

Bewerkt: door The Godfather
Geplaatst:
Het lijkt wel dat jullie zo reageren dat je lieverhebt dat de auto er niet meer in moet ;) Sorry dan :( :crying: :puh:

nee dat bedoelen we niet. maar jij hebt toch ook een auto die lelijk eruit ziet of rottig stuurt vind. :blink: :blink: wij praten niet toch geen chinees.

Geplaatst:

super gt die in de bochten wegslipt.. net als de low riders voodoo en savanna.. de blade is nog aanvaartbaar kwa rijgedrag maar de buitenkank is echt ferm.. de tractor moet erin blijven vind ik gewoon op de countryside meer te maken en ook als je een bijna kapotte auto hebt om naar import export te rijden dan je heb achteraan de tractor hangen zodat hij niet beschadingt wordt of in brand vliegt...

dan moet je uiteraard wel veel geduld hebben :puh:

Geplaatst:

kan wel mooi tsune die savanna met doods koppen en die blauwe flammen :rolleyes: :B

Geplaatst:

Ik vind de Lowriders belange zo slecht nog niet.

Maar de Mower - Tractor - Sweeper wel hoor :(

Geplaatst:

ik vind de perrenial of hoe je het ook schrijft :lol: een stomme auto want hij is vet langzaam

• 5 maanden later...
Geplaatst:

intruder vind ik echt een rot auto hij stuurt niet lekker en hij ronkt snel.

Geplaatst:

gemodde auto's in regen kunnen gewoon niet tegen gladheid van regen :sst:

maar goed tsjah mower - tractor - sweeper vind ik de allerslechtste auto's zo traag zelfs een slak is sneller geloof ik

clover, blade vind ik juist leuk omdat ze zo rap 180° kun draaien als jij polities achter je heb joep 180° in 1 of 2seconden en polities zijn achter jou :-D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...