EquinoX91 Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik vind de Walton en de Clover op zich het meest ***!! Rijden gewoon vet irri!
Juju Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 irri auto: banshee, omdat: hij gaat gewoon zo snel, dat je m soms niet meer goed onder controle kan houden langzame auto: tractor, maar hij rijd echt niet zo superslecht, vind ik nog een irri auto: de blade, hij stuurt zo slecht, dat als je een kleine tikje geeft, al spint
Tjerk Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Alle soorten trucks: Gewoon veel te langzaam
need my speed Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Manana (heel sloom, en nog lelijk ook) Perenial (dat is een domme peer voor de duidelijkheid) Tractor (wel leuk, maar niet te besturen en heel sloom) Savana (een keer leuk, maar rijd niet) Super GT (niet te besturen) Combine Harvest (heel leuk ding, maar niet te besturen) Virgo (net zoals de Manana, lelijk en sloom) Bagage Handler (zout op met je vliegveld karretjes, niet te besturen) Ik heb er nog wel meer hoor maar die weet ik even niet. :'D
Wauzie Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Super GT - Hardstikke lelijk + niet te besturen Clover - Check dat uiterlijk Combine Harvest - Niet om mee te rijden Dug - Het is net een omgekeerde L, en rijdt zo sloom Traktor - Veel te sloom Banshee - Rijdt fijn, maar is zo lelijk
mc weslo Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 ik haat tractors want die gaan zooooo slloom politie hou je nog lopend bij
Lucadinho Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 heej, het is wel geen auto maar het is zo'n soort harly davidson, want die vind ik irritant besturen.
arnie Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Mijn ' rot auto's ' lijstje: -Manana(lelijk + traag) -Perenial( lelijk+ traag) -Sweeper(echt niet te besturen) -Tractor( traag ) -Mower(traaag ) ...
P-Jamma Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik vind de Combine Harvester zo k*te om mee te rijden... Alleen vind ik het wel een gaaf karretje Jammer dat de besturing zo wazig in elkaar zit...
Little Mister Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 De Savanna..Op de PC is die besturing zo irritant geworden dat ik er niet eens meer in kan rijden.
Studio Salamanca Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 de kart... ongetwijfeld het meest irritante voertuig in het hele spel wat een vervelend ding om in te rijden zeg, stuurt zo allemachtig krap, net als die quad trouwens, die rijdt nieteens zo slecht, maar als je 1 x scherp stuurt zie je niet waar je tegenaan rijdt omdat die camera niet zo snel meedraait
Crifox Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik veracht de comet, omdat ik sa zowel als in vc het idee heb dat ie niet is afgemaakt, een beetje is afgeraffeld dus.
Gunslinger Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 de kart... ongetwijfeld het meest irritante voertuig in het hele spel wat een vervelend ding om in te rijden zeg, stuurt zo allemachtig krap, net als die quad trouwens, die rijdt nieteens zo slecht, maar als je 1 x scherp stuurt zie je niet waar je tegenaan rijdt omdat die camera niet zo snel meedraait Precies wat Studio Salamanca al zegt, die kart is echt een erg ding... Van de normale auto's vind ik de Manana en de Perennial echt zo erg . Gelukkig zitten er ook genoeg goede auto's tussen.
Flying Dutchman Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 (bewerkt) de Blade. een bochtje en hij spint. dat die nodig is voor export. wie wil nou zoiets hebben? en de trein, het is wel geen auto, maar die camera doet zo irritant. de Bravura, ontzettend lelijk de zr-350, ook verschrikkelijk lelijk de fortune, die achterkant is echt lelijk de slamvan en de remington, echt super lelijk, slaan echt nergens op. Bewerkt: 20 augustus 2005 door flying dutchman
Mpp Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 ik weet niet meer hoe die auto heet maar die heele aude kleine langzame hoekige auto
Recommended Posts