Giorgo Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Je bedoelt zeker de tug doe omgedraaide l haat ik ook mannana(traag en lelijk) voodoo(niet te besturen) perennial(traag en lelijk) clover(lelijk) buffalo(lelijk) tractor(traag) super gt(niet te besturen) !
gangster28 Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 mannana(traag en lelijk)voodoo(niet te besturen) perennial(traag en lelijk) alleen die.
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 die sweeper is echt lelijk traag irritand slechte bestuuring verschrikkelijke slechte remmen en heeft een hele domme onrealistische terug rol functie als ie ondersteboven licht
rick15465 Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 de voodoo(gewoon stomme auto en niet te besturen) tractor(veel te traag) super gt(slipt te veel) manana(veel te klein en niet snel)
Freestyle Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 de voodoo(gewoon stomme auto en niet te besturen)tractor(veel te traag) super gt(slipt te veel) manana(veel te klein en niet snel) Over de 1e en 3e ben ik het helemaal niet eens, maar wel met de rest. Ik zet een streep onder die rot-tractors.
Bassie_94 Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 tractor(veel te traag) Ze zijn niet echt snel maar dat hoort toch ook bij een tractor?die zijn nooit snel..ik vind ze eigenlijk wel lollig maar ik weet niet echt welke auto ik een rot auto vind..ik vind de ranger niet echt fijn..gaat zo op z'n kop
Jon-asses Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 de voodoo! zo een kl*te wagen je kan er niet eens mee sturen! dan nog liever nen tragen auto en bestuurbaar dan een gewone auto en allesbehalve bestuurbaar! greetz jon-asses
rick15465 Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 tractor(veel te traag) Ze zijn niet echt snel maar dat hoort toch ook bij een tractor?die zijn nooit snel..ik vind ze eigenlijk wel lollig maar ik weet niet echt welke auto ik een rot auto vind..ik vind de ranger niet echt fijn..gaat zo op z'n kop sommige tractors gaan ook snel in het echt maar in het spel zijn ze allemaal langzaam zo bedoel ik dat
Tha CheatMaster Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 1. Tug (onnodig en sloom) 2. Mule(veel te traag voor mij) 3. Baggage(ook te traag maar kan soms dan ook weer wel handig zijn)
P-Jamma Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 ik weet niet meer hoe die auto heet maar die heele aude kleine langzame hoekige auto Bedoel je de Hustler?? Zo een waar Denise in rijdt?
PuffDawg Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 de mannana de *** perrenial de tug en de virgo aan tracktors stoor ik me nie zo
arnie Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Nog een paar k*t auto's: -clover(lelijk!!!) -buffalo(lelijk!!!) -mule(traaag) -super gt(gaat te snel en vliegt altijd uit de bocht) -virgo(te traag)
kortman_8 Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 De Perrenial. Hij is traaaaaaaaag.
Bassie_94 Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 tractor(veel te traag) Ze zijn niet echt snel maar dat hoort toch ook bij een tractor?die zijn nooit snel..ik vind ze eigenlijk wel lollig maar ik weet niet echt welke auto ik een rot auto vind..ik vind de ranger niet echt fijn..gaat zo op z'n kop sommige tractors gaan ook snel in het echt maar in het spel zijn ze allemaal langzaam zo bedoel ik dat Ow sorry..ik dacht dat je dat op een andere manier bedoelde
Big Boss Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) De Manana. De Hotringracers.(zien er wel cool uit, maar een paar deuken en hij is kaduuk) De Walton.(Wat is dat voor een traag ding!) De Tractor.(Te traag en te breed) De Grasmaaier.(Waarom stoppen ze er nou zoiets in? Waarom niet het Skateboard?) De Sweeper.(Iemand al een goede reden gevonden om zoiets te pakken?) en alle vliegveld-spullen Edit: De Boxville.(Behalve de zwarte dan ) Bewerkt: 20 augustus 2005 door GTA-lover
Recommended Posts