Le MrG Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Ik vind zelf de Rustler het ergste K*T vliegtuig
jaap_st1 Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 de perennial: traag en kan bijna niet sturen
Joe J Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Ik vind de Primo het ergste voertuig. Hij rijdt bijna niet.
Barcelona Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 ik vind de hustler ook de vervelendste vliegtuig en van de autos' de tracktor.
Giorgo Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Hj zei de Rustler dat WW vliegtuig ik haat de Primo,Perenial.. al die rotsedan's.
garco Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Hj zei de Rustler dat WW vliegtuig ik haat de Primo,Perenial.. al die rotsedan's. Overduidelijk de Greenwood. Waar alle Grove-members in rijden. Wat een rotbak.
Silverwing Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Gebruik eerst eens de Zoekfunctie voor je een topic opent.. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...14&hl=slechtste >>> door PatrickW: inderdaad..., ik heb de berichten van het nieuwe topic aan het bestaande topic toegevoegd. Scheelt weer een gesloten topic in de lijst, en jullie bijdragen blijven behouden <<<
garco Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Gebruik eerst eens de Zoekfunctie voor je een topic opent..http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...14&hl=slechtste En als je daar vervolgens in reageert, ben je weer aan het bumpen. Het is ook nooit goed.
Silverwing Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Je mag een topic bumpen, zolang het maar niet Offtopic is.
Mazzeltje Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Silverwing heeft gelijk. Je mag echt wel een topic bumpen.. zolang het maar een nuttig en ontopic bericht is. Post je een zinloos bericht en helemaal offtopic dan word het niet geaccepteerd. Hier komt dus een slot op en ga maar verder in dat andere topic. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...14&hl=slechtste Slot.. Door PatrickW: dit gold voor het nieuwe topic, dat nu dus niet meer bestaat. Dit bestaande topic blijft natuurlijk gewoon open.. <<<
Caltson Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 ik vind de linerunner,roadtrain,coach,tanker slecht,je kan ze amper sturen,je kan ze niet tunen echt rottig
s.e.v.a.n. Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Super GT kan niet eens een bocht nemen en de picador niet snel niet wendbaar
Cool Hand Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Hmmm.... Ik heb niet zo veel te klagen, alleen soms van die hele snelle bakken sturen wel eens heel scherp, of als je ietsje te hard gaat ram je weer een lantaarn paal eruit (Deuk). Maar ik rijd ook niet veel met snelle auto's, doe maar een Bus. Of een PCJ 900 (zeg ik het goed? zo niet, je weet wel welke ik bedoel) Koos.
GTA-Sheep Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Ik vind alle auto's wel hun eigen specialiteiten hebben en heb dus niet erg veel klachten over de voertuigen. De enige twee die ik echt nooit zal stelen, want ze rijden voor geen meter, zijn de camper en dat buggyding (BF Injection?)
Recommended Posts