Jump to content

Rot voertuigen

Recommended Posts

• 1 maand later...
  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• X-Zero

4

• Biohazard1990yakuza

4

• BaasB

4

• s.e.v.a.n.

3

Geplaatst:

ik vind de hustler ook de vervelendste vliegtuig en van de autos' de tracktor.

Geplaatst:
Hj zei de Rustler dat WW vliegtuig ik haat de Primo,Perenial.. al die rotsedan's.

Overduidelijk de Greenwood. Waar alle Grove-members in rijden.

Wat een rotbak.

Geplaatst:

Silverwing heeft gelijk. :Y

Je mag echt wel een topic bumpen.. zolang het maar een nuttig en ontopic bericht is.

Post je een zinloos bericht en helemaal offtopic dan word het niet geaccepteerd.

Hier komt dus een slot op en ga maar verder in dat andere topic. ;)

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...14&hl=slechtste

Slot..

Door PatrickW: dit gold voor het nieuwe topic, dat nu dus niet meer bestaat. Dit bestaande topic blijft natuurlijk gewoon open.. <<<

Geplaatst:

ik vind de linerunner,roadtrain,coach,tanker slecht,je kan ze amper sturen,je kan ze niet tunen echt rottig :-(

Geplaatst:

Hmmm.... Ik heb niet zo veel te klagen, alleen soms van die hele snelle bakken sturen wel eens heel scherp, of als je ietsje te hard gaat ram je weer een lantaarn paal eruit (Deuk). :{ Maar ik rijd ook niet veel met snelle auto's, doe maar een Bus. :D Of een PCJ 900 (zeg ik het goed? zo niet, je weet wel welke ik bedoel)

Koos. :bier:

Geplaatst:

Ik vind alle auto's wel hun eigen specialiteiten hebben en heb dus niet erg veel klachten over de voertuigen. De enige twee die ik echt nooit zal stelen, want ze rijden voor geen meter, zijn de camper en dat buggyding (BF Injection?)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...