Dizzee Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Waar ik erg geirriteerd door raak is de superGT, gewoon omdat hij moeilijk te besturen is in de bochten. Voor de rest haat ik er geen andere, natuurlijk wel auto's die ik wat minder vind.
Stino Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Ik heb een hekel aan de Phoenicks, als je door de bocht gaat, dan vlieg ik altijd een stuk verder of een rondje
GTA-Freak2 Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 de bagage vind ik een rot auto
Gtaboy107 Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Ik heb een hekel aan de Phoenicks, als je door de bocht gaat, dan vlieg ik altijd een stuk verder of een rondje ik ben het helemaal met je eens
Dj-GTA Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 als een auto mij niet aanstaat schop ik em inelkaar met mecobra martial arts kick, B) en daarna de bestuurder Doe je dat thuis ook? maar tog een beetje lol he
Dj-GTA Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Overduidelijk de Greenwood. Waar alle Grove-members in rijden.Wat een rotbak. nou niet alle grove members rijden niet in een greenwood hoor zoals cj
BaasB Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) Ik wil een afbeelding plaatsen van een lelijke auto die ik nog net iets lelijker maak dan ie al was, maar ik weet niet hoe dat moet. (Ik heb al wel de print screen) Bewerkt: 5 oktober 2005 door BaasB
s.e.v.a.n. Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) Je kan plaatjes uploeden via Imageshack My Webpage Bewerkt: 5 oktober 2005 door s.e.v.a.n.
BaasB Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Ah ok thanx! Klik op ut plaatje om 'm op ware grootte te bekijken... Zo'n lelijke auto als een mule verdient gewoon niet beter!
BaasB Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) OMG wat is je CJ DIK :O Jaja en hij heeft een super hoog sex appeal, kijk maar Klik op de afbeelding om 'm op ware grootte te bekijken BS: En nu weer ontopic ... Bewerkt: 5 oktober 2005 door Big Smoke
Achille Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 WHAHAHAHAUHAHAHAUHAHAHAHA @ontopic, de bagage vind ik ook een rot auto
BaasB Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 WHAHAHAHAUHAHAHAUHAHAHAHA @ontopic, de bagage vind ik ook een rot auto Ja idd, een rot auto!! Dit is wat ie verdient: Klik erop om 'm te vergroten. @Big Smoke: Sorry, ik zal er nog echt mee stoppen
peter99 Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 ik heb geen screen maar mijn aller afgetrapste auto is een perenial ofzow ,zo sloom
DaddyPimp Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Ik 'haat' eigenlijk geen auto, alleen vind ik het 'vervelend' als ze té langzaam gaan
Recommended Posts