Jump to content

wapen


steintje

Recommended Posts

Bij een van de eerste missies van Roman moet je iemand rond rijden.. Die gaat dan een drugdeal doen.. Van hem krijg je je eerste wapen.

Maar je kan ook goed gaan zoeken in de game zelf.. Er liggen er genoeg rond. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Je krijgt je eerste wapen al vrij snel (mes, als ik me niet vergis).

Maar je moet je gewoon houden aan de missies. Hoe meer missies je hebt gespeeld, hoe meer wapens je hebt vrijgespeeld in de wapenwinkel.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook politie killen, dan krijg je een pistool.

Ook liggen er veel wapens in GTA IV. Die kan je allemaal vinden, alleen liggen ze soms wel erg hoog, bijvoorbeeld op 20,00 meter hoogte.

Je eerste wapen wat je krijgt (met missies) is inderdaad een mes. Je moet iemand vermoorden in een bouwterrein, en hij heeft een mes.

Overzicht van alle wapen-vindplaatsen.

Veel succes :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook politie killen, dan krijg je een pistool.

Ook liggen er veel wapens in GTA IV. Die kan je allemaal vinden, alleen liggen ze soms wel erg hoog, bijvoorbeeld op 20,00 meter hoogte.

Je eerste wapen wat je krijgt (met missies) is inderdaad een mes. Je moet iemand vermoorden in een bouwterrein, en hij heeft een mes.

Overzicht van alle wapen-vindplaatsen.

Veel succes :)

ja ik moest darden vermoorden met een mes. en hoe kom ik zo hoog dan om aan wapens te kopen zonder helikopter?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je echt geen wapen meer hebt en bent opgepakt door de politie zit je zonder wapen , moet je dan een wapen afpakken van een bepaald persoon of liggen de wapens ook zo voor het oprapen op een bepaalde plek ?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je echt geen wapen meer hebt en bent opgepakt door de politie zit je zonder wapen , moet je dan een wapen afpakken van een bepaald persoon of liggen de wapens ook zo voor het oprapen op een bepaalde plek ?

Er zijn enkele wapens te vinden op bepaalde plekken inderdaad. De vindplaatsen kan je hier vinden. Als je met je muis over zo'n bolletje gaat dan zie je welk wapen het is, en op welke hoogt het ligt.

Ook kan je wapens kopen in de wapenwinkel die je na één van de eerste missie's. De wapenwinkel is aangeduid op je kaart met een pistool. ;) Daar kan je dan een Baseball Bat kopen, een Pistol, een Micro SMG en een Body Armor. Later zal je ook nog meerdere wapens vrijspelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...