gtajur Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 hallo heb ik nog een vraag hoe kan ik gta vice city voor de PC moden dat kan volgens mij wel? alvast bedankt en als het kan een paar mods of links naar mods bij. gtajur Reageren
tjippie Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 waarschijnlijk gewoon met een gtaIII modder ofzo, weet nie goed hoe dat heet kijk anders ff op gtagarage.com Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 hallo heb ik nog een vraag hoe kan ik gta vice city voor de PC moden dat kan volgens mij wel?alvast bedankt en als het kan een paar mods of links naar mods bij. gtajur Tuurlijk kun je GTA Vice City modden. Heel uitgebreid zelfs. Je hebt namenlijk: Editors en Tools (Voor de outgame aanpassingen) Modificaties (ingame aanpassingen) Een paar uitgebreide moddingsites vind je hier: Gtainside.com Gtagarage.com Gtagaming.com Om kleine modificaties zoals voertuigen, wapens, skins endergelijke te installeren raad ik je de IMG-Tool aan. Dit is een erg gemakkelijke handmatige mod installer, waarmee je met gegarandeerd succes al je kleine modificaties gemakkelijk installeerd in het spel. Hier een uitgebreide handleiding over de IMG-Tool Hier een directe link naar de downloadpage van de IMG-Tool Verder moet je WinRar hebben om de IMG-Tool na het downloaden uit te kunnen pakken. Dit kun je hier downloaden... Hopelijk heb je nu een beetje wegwijs over de mogelijkheden rond om het modificeren van Vice City Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.