kenzoke Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 hey ij vroeg me af of je de muziek in de auto niet wat harder kan laten spelen want ik vind deze vrij zachtt? Reageren
RealMasterRik Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 hey ij vroeg me af of je de muziek in de auto niet wat harder kan laten spelen want ik vind deze vrij zachtt? menu en dan audio kun je het harder zetten. niet zo moeilijk toch? Reageren
Hackman Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Maar dan hoor je de rest toch ook harder? Ik denk dat hij alleen de radio harder wil... Reageren
Foxr Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Maar dan hoor je de rest toch ook harder? Ik denk dat hij alleen de radio harder wil... Bij GTA-SA kon je gewoon geluid van radio en de rest van de in-game geluiden apart reguleren. Lijkt me bij GTA-IV ook wel mogelijk. Bewerkt: 1 mei 2008 door Foxr Reageren
danielb Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 nee kijk. als jke in dat audio menu zit heb je verschillende sliders. daar staan allemaal soorten geluid voor. je kan dus kiezen wat je harder zet. dit kan ook bij SA. is gewoon hetzelfde systeem dacht ik Reageren
Hackman Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ooooo, dan heb ik hem verkeerd begrepen, sorry Reageren
steintje Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ja de sfx ofzo moet je helemaal weg doen en de music aan dan hoor je de auto,motor en andere geluiden niet alleen de muziek. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.