peter-de-gekste Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Hallo mensen, Ik heb op GTA het probleem dat ik het vaak niet zie wat ik aan het doen ben omdat het zo donker is. Hebben meer mensen hier last van of ben ik de enige? MvG Peter-de-gekste Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ja dit klopt, ik heb hier ook last van gehad. Ik ben naar de instellingen gegaan en daar heb ik het beeld lichter gezet en toen zag ik het veel beter. Reageren
Manuvdv Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Brightness 2 blokjes hoger, contrast alles open.. Dat deed ik, en 't is perfect . Reageren
gtamelle Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Brightness 2 blokjes hoger, contrast alles open.. Dat deed ik, en 't is perfect . Hee bedankt! Doe ik dan straks ook maar even, want ik deed eerst de hele tijd helderheid van tv omhoog, maar dat moet je de hele tijd weer overnieuw doen Reageren
danielb Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Brightness 2 blokjes hoger, contrast alles open.. Dat deed ik, en 't is perfect . Hee bedankt! Doe ik dan straks ook maar even, want ik deed eerst de hele tijd helderheid van tv omhoog, maar dat moet je de hele tijd weer overnieuw doen het lijkt me dat je de helderheid van je tv ook op kan slaan. dat is bij mij tenminste wel zo. en je hoeft niet persé de instellingen van die poster boven je, je moet gewoon zelf wat gaan tweaken tot het naar je zin is. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Brightness 2 blokjes hoger, contrast alles open.. Dat deed ik, en 't is perfect . Gaat de beeldkwaliteit dan ook niet achteruit? Reageren
Hackman Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Als je alleen Contrast omhoog doet wordt het beeld blokkerig maar als je dat doet samen met de Brightness dan is er niks aan de hand en zou het goed moeten zijn... Reageren
Spark Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Brightness 2 blokjes hoger, contrast alles open.. Dat deed ik, en 't is perfect . Gaat de beeldkwaliteit dan ook niet achteruit? van de Brightness niet iig. Bij mij is de brightness alleen al genoeg, maar dan moet je wel de kamer donker maken waar de tv in staat. Reageren
Basjegek Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik vind het beeld ook heel erg donker.. en dat is zwaar irri.. vooral als het donker is.. Als je dan auto rijdt en je koplampen zijn ook al kapot.. Erg prettig.. Bedankt voor de tip.. Ga hem zo spoedig mogelijk uit proberen.. Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik had een missie waarbij ik omhoog moest lopen. Het gebouw was alleen helemaal zwart. Ik heb daadwerkelijk 10 minuten (het was iets van 12 uur 's nachts) moeten wachten om te kijken hoe ik precies moest lopen. Contrast helpt niet, maakt in vele gevallen het zwart alleen wat grijzer. Aan de tv ligt het zeker niet. Maar dat is dan ook heel soms maar, ik doe nu gewoon wat minder nachtmissies. Reageren
ReVeRt Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 dit probleem had ik idd zoals iedereen al zegt verholpe door helderheid en contrast te verzetten maar ik vond het ook heel erg wazig beeld in het begin. In de vorige GTA's kon je trails uitzetten dan kreeg je da uberzonnig effect niet en zag je fatsoenlijk maar hij heet dat anders. Dus wie last heeft van wazig beeld moet bij opties en dan iets uitvinken Reageren
sweetsticks Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Om de reden van de duisternis doe ik al geen missies meer als het donker is. ga ik zuipen met roman of n**ken met het vrouwtje. als het licht is komen de missies weer Reageren
Basjegek Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Inderdaad.. Missies doen als het donker is is bijna niet te doen... Zodra de zon weer opkomt.. Lang leve de verhaal lijn... (die ik trouwens bijna niet doe.. Gewoon lopen klooien is beter) haha Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Valt bij mij wel nog mee na de instellingen een beetj getweakt te hebben... En voor de rest, missie in de nacht vind ik soms wel nog vet hoor Reageren
BcashGetMoney Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik heb me brightness op aller hoogst Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.