Jump to content

Duister

peter-de-gekste

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen,

Ik heb op GTA het probleem dat ik het vaak niet zie wat ik aan het doen ben omdat het zo donker is.

Hebben meer mensen hier last van of ben ik de enige?

MvG

Peter-de-gekste

Geplaatst:

Ja dit klopt, ik heb hier ook last van gehad.

Ik ben naar de instellingen gegaan en daar heb ik het beeld lichter gezet en toen zag ik het veel beter.

Geplaatst:
Brightness 2 blokjes hoger, contrast alles open.. Dat deed ik, en 't is perfect :D.

Hee bedankt! Doe ik dan straks ook maar even, want ik deed eerst de hele tijd helderheid van tv omhoog, maar dat moet je de hele tijd weer overnieuw doen :duh:

Geplaatst:
Brightness 2 blokjes hoger, contrast alles open.. Dat deed ik, en 't is perfect :D.

Hee bedankt! Doe ik dan straks ook maar even, want ik deed eerst de hele tijd helderheid van tv omhoog, maar dat moet je de hele tijd weer overnieuw doen :duh:

het lijkt me dat je de helderheid van je tv ook op kan slaan. dat is bij mij tenminste wel zo. en je hoeft niet persé de instellingen van die poster boven je, je moet gewoon zelf wat gaan tweaken tot het naar je zin is.

Geplaatst:

Gaat de beeldkwaliteit dan ook niet achteruit?

Geplaatst:

Als je alleen Contrast omhoog doet wordt het beeld blokkerig maar als je dat doet samen met de Brightness dan is er niks aan de hand en zou het goed moeten zijn...

Geplaatst:
Brightness 2 blokjes hoger, contrast alles open.. Dat deed ik, en 't is perfect :D .

Gaat de beeldkwaliteit dan ook niet achteruit?

van de Brightness niet iig.

Bij mij is de brightness alleen al genoeg, maar dan moet je wel de kamer donker maken waar de tv in staat.

Geplaatst:

Ik vind het beeld ook heel erg donker.. en dat is zwaar irri.. vooral als het donker is.. Als je dan auto rijdt en je koplampen zijn ook al kapot.. Erg prettig.. :N

Bedankt voor de tip.. Ga hem zo spoedig mogelijk uit proberen.. :tu:

Geplaatst:

Ik had een missie waarbij ik omhoog moest lopen. Het gebouw was alleen helemaal zwart. Ik heb daadwerkelijk 10 minuten (het was iets van 12 uur 's nachts) moeten wachten om te kijken hoe ik precies moest lopen. Contrast helpt niet, maakt in vele gevallen het zwart alleen wat grijzer. Aan de tv ligt het zeker niet.

Maar dat is dan ook heel soms maar, ik doe nu gewoon wat minder nachtmissies.

Geplaatst:

dit probleem had ik idd zoals iedereen al zegt verholpe door helderheid en contrast te verzetten maar ik vond het ook heel erg wazig beeld in het begin. In de vorige GTA's kon je trails uitzetten dan kreeg je da uberzonnig effect niet en zag je fatsoenlijk maar hij heet dat anders. Dus wie last heeft van wazig beeld moet bij opties en dan iets uitvinken ;)

Geplaatst:

Om de reden van de duisternis doe ik al geen missies meer als het donker is.

ga ik zuipen met roman of n**ken met het vrouwtje. als het licht is komen de missies weer

Geplaatst:

Inderdaad.. Missies doen als het donker is is bijna niet te doen...

Zodra de zon weer opkomt.. Lang leve de verhaal lijn... (die ik trouwens bijna niet doe.. Gewoon lopen klooien is beter) haha :tu:

Geplaatst:

Valt bij mij wel nog mee na de instellingen een beetj getweakt te hebben...

En voor de rest, missie in de nacht vind ik soms wel nog vet hoor :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...