Jump to content

Waardetransport wagen !

Timothy.

Recommended Posts

Als je een waardetransport auto opblaast, ligt er aan ong. 10.000 dollar geld op straat! Opzich best handig als je wat geld nodig hebt, en trouwens op die wagens staat Gruppe 6 of terwijl 'Groeps Sex' dat is echt R* humor! :tu:

Delen op andere websites

• Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Hanneswasco

4

• Little Jacob

2

• Jozz

2

• Swiggers

2

Als je een waardetransport auto opblaast, ligt er aan ong. 10.000 dollar geld op straat! Opzich best handig als je wat geld nodig hebt, en trouwens op die wagens staat Gruppe 6 of terwijl 'Groeps Sex' dat is echt R* humor! :tu:

Die tweede was al langer bekend. Staat ook al op Wikigta. Die eerste lijkt me erg handig :Y Krijg je overigens geen politie achter je aan wanneer je een Gruppe wagen jat?

Delen op andere websites

O, dat is een hele handige tip.

Weetje wat ook echt realisme is?

Schiet eens met een shotgun bijvoorbeeld op zon tanker, dan komt er olie uit lopen

kan je die olie ook aansteken? :klap:

Delen op andere websites

Toen ik een Securicar stool, dan kreeg ik geen wanted level, maar toen ik de wagen liet ontploffen (door veel te botsen) kreeg ik een 2 sterren wanted level. :duh:

Ook lag er bij mij minder dan $ 1000. Ik denk dus dat je de ene keer veel geld krijgt, en de andere keer wat minder.

Delen op andere websites

hebben die geldwagens ook een doel om ergens heen te rijden? of rijden ze gewoon doelloos rond? anders zou je als er eentje bij een bank vandaan komt rijden eens moeten kijken of er dan meer inzit

Delen op andere websites

Toen ik een Securicar stool, dan kreeg ik geen wanted level, maar toen ik de wagen liet ontploffen (door veel te botsen) kreeg ik een 2 sterren wanted level. :duh:

Ook lag er bij mij minder dan $ 1000. Ik denk dus dat je de ene keer veel geld krijgt, en de andere keer wat minder.

Ja dat had ik ook :7

Steel je een security wagen dan doen ze niks maar als die kapot is en je pakt het geld komen ze achter je aan whaha

Delen op andere websites

En wat gebeurd er als je de wagens gewoon zover mogelijk kapot rijd...?? door veel te botsen ofzo....

gewoon lezen :*D

Delen op andere websites

Kan iemand misschien een plaatje van de Waardetransport wagen maken ? Oftewel Sercuricar?

Ik wil ook zo'n ding beroven :puh: Maar ik zal niet weten hoe zo'n ding eruit ziet.. :N

Swiggers :cya:

Dat kan helaas niet :N Omdat het op de PS3 en X-Box is, kunnen er geen screens gemaakt worden. Je zou dus nog even moeten wachten tot dat hij voor de PC uitkomt. Natuurlijk erg *** dat er geen screens gemaakt kunnen worden, maar je zult het er maar mee moeten doen ;)

Delen op andere websites

Kan iemand misschien een plaatje van de Waardetransport wagen maken ? Oftewel Sercuricar?

Ik wil ook zo'n ding beroven :puh: Maar ik zal niet weten hoe zo'n ding eruit ziet.. :N

Dat kan helaas niet :N Omdat het op de PS3 en X-Box is, kunnen er geen screens gemaakt worden. Je zou dus nog even moeten wachten tot dat hij voor de PC uitkomt. Natuurlijk erg *** dat er geen screens gemaakt kunnen worden, maar je zult het er maar mee moeten doen ;)

Chap, gewoon met fototoestel voor het beeld ;) Zo kan het toch ook ? :duh:
Delen op andere websites

Chap, gewoon met fototoestel voor het beeld ;) Zo kan het toch ook ? :duh:

Chap, mischien word het dan onduidelijk en kun je het niet goed zien. En het is dan slechte kwaliti... ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...