Jump to content

Waardetransport wagen !

Timothy.

Recommended Posts

Toen ik een Securicar stool, dan kreeg ik geen wanted level, maar toen ik de wagen liet ontploffen (door veel te botsen) kreeg ik een 2 sterren wanted level. :duh:

Ook lag er bij mij minder dan $ 1000. Ik denk dus dat je de ene keer veel geld krijgt, en de andere keer wat minder.

mhh sinds warneer is stool de verleden tijd van stelen ?

>>> Door SummerBase: Sinds wanneer mag jij offtopic gaan? Nu weer back on topic! :)<<<

Delen op andere websites

• 2 weken later...
  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Hanneswasco

4

• Little Jacob

2

• Jozz

2

• Swiggers

2

ja ik weet van mezelf waar je ze veel tegen komt namelijk in de haven vaN ALDERNEY CITY daar kom ik ze veel tegen soms staan er wel drie acheter elkaar met veel poen

Toevallig hoorde ik dat vandaag op school, ik dacht dat het verzonnen was maar blijkbaar niet dus. Ja ik heb maar heel weinig geld op zak dus maar even rondzoeken daar dan, thanks! :tu:

Delen op andere websites

• 2 weken later...
Heb al een aantal geld wagens opgeblazen en elke keer kwam er maar maximaal 3000$ uit, vaak zelfs maar 1000$ ofzo :cry:

en anders in de garage(na zijmissies carjacks steve sms)krijg je er 4000$voor in goede staat :tu:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...