Jump to content

2 CD's op 1 DVD branden.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een spel met 2 CD's, en ik heb hier een DVD'tje liggen, dus ik wil van die 2 CD's 1 goede DVD maken, die gewoont "autorunt" als je de DVD in je computer stopt en als je halverwege bent van het installeren, en hij vraagt je om "Disk 2" dat je op OK drukt en dat ie gewoon verder gaat omdat CD 2 ook op de DVD staat. Ik vraag me af of dit mogelijk is, zoja, dan zou ik denk ik het volgende moeten doen:

Van de 2 CD's 2 Images maken.

2 Images branden met Nero.

of:

2 Images uitpakken en daarvan een image maken.

Branden met Nero.

Kan dit? En ja, Ik heb het spel echt gekocht ^_^

Alvast Bedankt.

Geplaatst:
Hallo,

Ik heb een spel met 2 CD's, en ik heb hier een DVD'tje liggen, dus ik wil van die 2 CD's 1 goede DVD maken, die gewoont "autorunt" als je de DVD in je computer stopt en als je halverwege bent van het installeren, en hij vraagt je om "Disk 2" dat je op OK drukt en dat ie gewoon verder gaat omdat CD 2 ook op de DVD staat. Ik vraag me af of dit mogelijk is, zoja, dan zou ik denk ik het volgende moeten doen:

2 Images branden met Nero.

of:

2 Images uitpakken en daarvan een image maken.

Branden met Nero.

Kan dit? En ja, Ik heb het spel echt gekocht ^_^

Alvast Bedankt.

Cd's en/of DVD's branden wordt gezien als 'illegaal'. Daar mag op dit forum niet over worden gesproken, althans we mogen je er in ieder geval niet mee helpen.

Geplaatst:

Inderdaad, omdat je met uitleg over branden etc. illegale dingen kán doen en we vanaf hier niet kunnen zien wat je daadwerkelijk wél en niet gekocht hebt kunnen we daarbij helaas geen ondersteuning geven......topic gesloten dus.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...