Jump to content

nieuwe telefoon vrijspelen(whizz)


gtafreakje69

Recommended Posts

kan iemand me zeggn wanneer ik die nieuwe whizz telefoon heb

Als je je eerste op 2de missie voor Playboy X gaat doen, waarbij je een foto moet maken. Dan zegt nico dat hij dat niet kan en dan krijg je een telefoon met camera van playboy.. Dit is ergens als je net het middelste algonquin ofzo eiland hebt unlocked

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand me zeggn wanneer ik die nieuwe whizz telefoon heb

Als je je eerste op 2de missie voor Playboy X gaat doen, waarbij je een foto moet maken. Dan zegt nico dat hij dat niet kan en dan krijg je een telefoon met camera van playboy.. Dit is ergens als je net het middelste eiland hebt unlocked (weet naam ff niet - die op manhatten lijkt..)

hey btw wie heb jy vermoord? dwayne of Playboy? thnx man

Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand me zeggn wanneer ik die nieuwe whizz telefoon heb

Als je je eerste op 2de missie voor Playboy X gaat doen, waarbij je een foto moet maken. Dan zegt nico dat hij dat niet kan en dan krijg je een telefoon met camera van playboy.. Dit is ergens als je net het middelste eiland hebt unlocked (weet naam ff niet - die op manhatten lijkt..)

hey btw wie heb jy vermoord? dwayne of Playboy? thnx man

Je moet playboy x vermoorden.

Als je dwayne vermoord wordt playboy x boos op je en wil je nooit meer zien omdat je ''ice cold killa'' bent.

Als je playboy vermoord dan krijg je zijn huis + je kan dan dwayne bellen en vragen of hij wagen stuurt met mensen erin die je helpen.

playboy dus vermoorden[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand me zeggn wanneer ik die nieuwe whizz telefoon heb

Als je je eerste op 2de missie voor Playboy X gaat doen, waarbij je een foto moet maken. Dan zegt nico dat hij dat niet kan en dan krijg je een telefoon met camera van playboy.. Dit is ergens als je net het middelste eiland hebt unlocked (weet naam ff niet - die op manhatten lijkt..)

hey btw wie heb jy vermoord? dwayne of Playboy? thnx man

Je moet playboy x vermoorden.

Als je dwayne vermoord wordt playboy x boos op je en wil je nooit meer zien omdat je ''ice cold killa'' bent.

Als je playboy vermoord dan krijg je zijn huis + je kan dan dwayne bellen en vragen of hij wagen stuurt met mensen erin die je helpen.

playboy dus vermoorden[/font]

toffe missie is wel een beetje moeilijk maar is te doen in 1 keer :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...