gtafreakje69 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 kan iemand mij zeggen wanneer je naar het miidelste eiland kan die gelijkt op manhattan of new york met het empire state building Reageren
Thug_NL Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ongeveer 19 zoiets ja, je hebt hem vrij snel al vond ik Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik speelde hem pas vrij bij 23.28% Reageren
gta_player Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 je krijg hem rond 19 a 23 % ja. ik heb het derde eiland ook al e zit nu ongeveer op 45 of 50 % Reageren
Draken oog Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Wat is het 2e eiland, die kleine rechts boven in de hoek? Of die grote in het midden? En waar op het kleine eiland rechts boven in de hoek is een kleren-winkel? Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Wat is het 2e eiland, die kleine rechts boven in de hoek?Of die grote in het midden? En waar op het kleine eiland rechts boven in de hoek is een kleren-winkel? Nee die kleine ( Bohan ) is al toegangelijk vanaf het begin. Het middelste grote eiland is het 2de eiland. En in Bohan heb je helaas geen winkel voor kleding. Reageren
Nissan Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik ben nu ong bij 20% en hebe hem nog niet vrij gespeeld. Reageren
Colleke1 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik ben nu ong bij 20% en hebe hem nog niet vrij gespeeld. Kan iemand zeggen na welke missie het gebeurd? Ik zit op 23.14% en kan nog steeds niet na de andere kant Reageren
Nissan Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Dat had je juist niet moeten vragen zo kom je op het 1e eiland al dicht bij de 100%!! :tu: :tu: Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Wat is het 2e eiland, die kleine rechts boven in de hoek?Of die grote in het midden? En waar op het kleine eiland rechts boven in de hoek is een kleren-winkel? Nee die kleine ( Bohan ) is al toegangelijk vanaf het begin. Het middelste grote eiland is het 2de eiland. En in Bohan heb je helaas geen winkel voor kleding. Op het eiland hellemaal links zijn ook geen kledingwinkels. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Wat is het 2e eiland, die kleine rechts boven in de hoek?Of die grote in het midden? En waar op het kleine eiland rechts boven in de hoek is een kleren-winkel? Nee die kleine ( Bohan ) is al toegangelijk vanaf het begin. Het middelste grote eiland is het 2de eiland. En in Bohan heb je helaas geen winkel voor kleding. Op het eiland hellemaal links zijn ook geen kledingwinkels. heb je die wel vrijgespeeld dan(je bedoelt toch die grote he?) Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Wanneer speel je het derde eiland dan vrij(de linkse)?? Reageren
aat Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ik mag naar de middeleiland toen ik ong 21 % had ( da was met opdracht met playboyX ) grtzZ lil aat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.