Jump to content

PS3: besturing


Velaro

Recommended Posts

Hey,

Ik heb een vraagje over de besturing op de PS3. Ik heb de controls op 'classic' gezet, omdat ik dat beter vind rijden dan met de triggers. Maar nu weet ik wel niet hoe ik kan schoppen enzo. Ik weet alleen dat het cirkeltje slaan is, maar met de standaardbesturing kan je ook schoppen enzovoort. Weet iemand de verschillende knoppen?

En hoe roep je een taxi met de 'classic' besturing?

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik heb een vraagje over de besturing op de PS3. Ik heb de controls op 'classic' gezet, omdat ik dat beter vind rijden dan met de triggers. Maar nu weet ik wel niet hoe ik kan schoppen enzo. Ik weet alleen dat het cirkeltje slaan is, maar met de standaardbesturing kan je ook schoppen enzovoort. Weet iemand de verschillende knoppen?

En hoe roep je een taxi met de 'classic' besturing?

Heb je Wikigta al bekeken? Dat is gisteravond geüpdate mét o.a de besturing van GTAIV.

Als ik het goed heb kun je met het vierkantje schoppen, althans wanneer ik dit topic moet geloven. Verder staat in de hiernaast aangegeven link o.a de mogelijkheid tot combat attacks. Waarbij je meerdere keren op een aanvals/vecht-button drukt.

De Taxi roep je overigens met L1, wanneer er een taxi langs rijd zie je Niko fluiten, en kun je vervolgens instappen door het driehoekje (in te houden), anders sla je de bestuurder uit de auto.

Bewerkt: door Pennywise The Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik heb een vraagje over de besturing op de PS3. Ik heb de controls op 'classic' gezet, omdat ik dat beter vind rijden dan met de triggers. Maar nu weet ik wel niet hoe ik kan schoppen enzo. Ik weet alleen dat het cirkeltje slaan is, maar met de standaardbesturing kan je ook schoppen enzovoort. Weet iemand de verschillende knoppen?

En hoe roep je een taxi met de 'classic' besturing?

Heb je Wikigta al bekeken? Dat is gisteravond geüpdate mét o.a de besturing van GTAIV.

Als ik het goed heb kun je met het vierkantje schoppen, althans wanneer ik dit topic moet geloven. Verder staat in de hiernaast aangegeven link o.a de mogelijkheid tot combat attacks. Waarbij je meerdere keren op een aanvals/vecht-button drukt.

De Taxi roep je overigens met L1, wanneer er een taxi langs rijd zie je Niko fluiten, en kun je vervolgens instappen door het driehoekje (in te houden), anders sla je de bestuurder uit de auto.

Op WikiGTA staat de huidige besturing end us niet de Classic. BTW start GTA IV op. Ga spelen end ruk dna op start. Dan neem je het copje Controls. Daaronder in beeld zie je dan een afbeelding van een controller met daarbij de benodigde uitleg.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...