SanAndreasGEK Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Hier zijn wat vragen die ik graag wil weten... 1) Is er een cheat met VCS dat de politie niet meer achter je aankan? Want het is irri als je tijdens de missie bezig bent. 2) Is er misschien een Jetpack in VCS? 3) Kan je in vliegtuigen? 4) En waarom rijden die cholo's steeds achter je aan ! ... Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 1 ja er is een cheat, kijk maar op wikipedia. 2 nee er is helaas geen jetpack. 3 ja je kan in een groot vliegtuig, maar dat is een glitch 4 omdat je ze probeert uit te roeien. Greetzzz -GoldWing- Reageren
SanAndreasGEK Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 1 ja er is een cheat, kijk maar op wikipedia.2 nee er is helaas geen jetpack. 3 ja je kan in een groot vliegtuig, maar dat is een glitch 4 omdat je ze probeert uit te roeien. Greetzzz -GoldWing- Over vraagje 3, waar kan je die vliegtuig vinden? Airport, zoja waar precies? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) 1. Hier staan de cheats voor VCS 2. @Hierboven 3. Je kunt inderdaad in vliegtuigen. Hieronder staan ze aanegeven: Biplane Vindplaats Skimmer Vindplaats 4. @Hierboven Bewerkt: 1 mei 2008 door Pennywise The Clown Reageren
SanAndreasGEK Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) De Bigplane zie ik niet bij de Airport, en bij het water zie ik de Skimmer ook niet! Bewerkt: 1 mei 2008 door SanAndreasGEK Reageren
Miek Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Als je in het eerste eiland nog bent zijn er geen luchtvoertuigen. Reageren
pasgal Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Over vraag 4: Die probleem kun je verhelpen door alle empire sites van de cholo's te vernietgen en te kopen, zo zijn ze uit de stad verjaagt en heb je geen problemen meer met ze. Maar heel af en toe zie je ze dan nog wel eens rondlopen maar ze zitten dan niet meer de hele tijd achter je aan. Bewerkt: 4 mei 2008 door pasgal Reageren
M4X Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Over vraag 4:Die probleem kun je verhelpen door alle empire sites van de cholo's te vernietgen en te kopen, zo zijn ze uit de stad verjaagt en heb je geen problemen meer met ze. Maar heel af en toe zie je ze dan nog wel eens rondlopen maar ze zitten dan niet meer de hele tijd achter je aan. De Cholos zullen achter je aanblijven zitten totdat je ze helemaal hebt uitgemoord en weggejaagd, en het maakt niet zo heel veel uit hoeveel Empire Buildings je hebt. Pas na de missie Havana Good Time vluchten ze definitief uit Vice City en dan heb je geen last meer van ze Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) volgens mij is er dan geen enkele cholo meer te bekennen, want ik heb ze allemaal uitgeroeid en ik heb ze allemaal nog niet gezien. Greetzzz -GoldWing- Edit: dat heb je al in je post, Sorry Bewerkt: 5 mei 2008 door -GoldWing- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.