2fast{0} Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik heb mijn signature al een tijdje en ik ben er wel blij mee, maar nu is het zo dat ik hem ooit eens kwijt ben geraakt en dat deze uit een screenshot van GTAForum is uitgeknipt en is dus nogal wazig en pixelig op sommige plekken. Ik wil dus een nieuwe maken maar op GTAGames/GTAForum staat de screenshot niet en weet nog dat ik hem ook van een andere site heb, maar ik weet niet meer van welke en kan hem ook niet meer vinden. Weet toevallig 1 van jullie hem te vinden ? Alvast bedank ! Mvg, 2fast{0} Reageren
rdesigntk Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Als ik je dus een beetje goed begrijp zoek je het plaatje wat je gebruikt in je signature? Na even zoeken heb ik hem gevonden, >>> http://www.grandtheftautoiv.com/images/a/a0/001.jpg << Ik hoop dat je dit bedoeld, anders heb ik weer voor niks gezocht. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Je had het over pixelig, en de screen die rdesigntk instuurde is wel een beetje te verscherpt. Ik heb hem nog wat vervaagd voor je, zodat de kwaliteit wat beter tot z'n recht komt. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Beide bedankt, dat was inderdaad de goeie screenshot ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.