samin00 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 1.hee iedereen little jacob zei tegen mij dat ik hem maar moet bellen als ik wapens wil kopen ik heb 50% van zijn missies af maar als ik hem bel zegt die dat hij erg druk is! 2.hoe kan ik bij multiplayer met een spel meedoen ik ben altijd de host! Reageren
samin00 Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 kan iemand alsjebliefttttt antwoorden!!! Reageren
Spark Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 kan iemand alsjebliefttttt antwoorden!!! 1. Je moet wat verder in het spel komen volgensmij. 2. Geenidee. Reageren
Rullez Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Als je online gaat kan je kiezen tussen 'Quick Match' en 'Custom Match'. Bij quick match join je een game van iemand anders. En bij custom match maak jij er zelf aan. Reageren
tommy-_-vercetti Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Als je online gaat kan je kiezen tussen 'Quick Match' en 'Custom Match'. Bij quick match join je een game van iemand anders. En bij custom match maak jij er zelf aan. en wat heb dat met deze vragen te maken Reageren
rendual Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Als je online gaat kan je kiezen tussen 'Quick Match' en 'Custom Match'. Bij quick match join je een game van iemand anders. En bij custom match maak jij er zelf aan. en wat heb dat met deze vragen te maken 2.hoe kan ik bij multiplayer met een spel meedoen ik ben altijd de host! met deze heel erg veel, als je niks te zeggen heb ken je net zo goed niks zeggen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.