stefanow Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 ik was laatst een beetje aan het kloten met mijn gta san andreas en ik werd achterna gezeten door de politie daarna werd ik omsingeld door politie en mensen van mijn eigen gang :blink: en die begonnen allemaal te schieten ik wilde de code gebruiken voor max health en ik was net op tijd klaar (dacht ik) en toen kwam er te staan WASTED maar niet dat je CJ zag liggen maar ik zag dat CJ's hoofd uit elkaar knalde :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 Hmm, volgens mij kan je hoofd niet uit elkaar knallen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stefanow Geplaatst: 12 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 Hmm, volgens mij kan je hoofd niet uit elkaar knallen. ja dat dacht ik ook daarom dacht ik ik vraag het maar even aan iemand op het forum maar het is wel zo ik had een foto op me telefoon gemaakt van het plaatje het zag er wel vies uit het spel bleef ook haken alleen mijn vriendin heeft het plaatje gewist omdat ze de foto eng vond <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 ik was laatst een beetje aan het kloten met mijn gta san andreas en ik werd achterna gezeten door de politie daarna werd ik omsingeld door politie en mensen van mijn eigen gang :blink: en die begonnen allemaal te schieten ik wilde de code gebruiken voor max health en ik was net op tijd klaar (dacht ik) en toen kwam er te staan WASTED maar niet dat je CJ zag liggen maar ik zag dat CJ's hoofd uit elkaar knalde :huh: als je in een gebied zit met homies en je heb politie politie achter je aan dan gaan de homies op de politie schieten maar als jij net in het midden staat dan schieten de homies op jouw 'niet expres' maar ze willen gewoon op de politie schieten op jouw (cj) the helpen en dat van hooft uit elkaar knallen geloof ik niet echt anders was het al bekend geweest Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Hmm, volgens mij kan je hoofd niet uit elkaar knallen. ja dat dacht ik ook daarom dacht ik ik vraag het maar even aan iemand op het forum maar het is wel zo ik had een foto op me telefoon gemaakt van het plaatje het zag er wel vies uit het spel bleef ook haken alleen mijn vriendin heeft het plaatje gewist omdat ze de foto eng vond <_< hoe oud is je vriendin 6 ofzo eng waar slaat dat op dan zijn de missies ook eng hoow niet kijken ik ga nu een mannetje neer knallen <_< en niemand kan je hoofd eraf knallen of kapot knallen jij kan alleen iemands hoofd eraf schieten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 (bewerkt) Ja kan best kloppen wat Wesly zegt geen enkellichaams deel van cj kan erafgeschoten worden dat is niet in het spel geprogrameerd <_< Bewerkt: 13 februari 2005 door Biohazard1990yakuza Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Ja kan best kloppen wat Wesly zegt geen enkellichaams deel van cj kan erafgeschoten worden dat is niet in het spel geprogrameerd <_< Dit kon wel in Liberty City, en in Vice City. EN ook in San Andreas... Pak een sniper ga voor een rijdende auto staan, richt op het hoofd van de bestuurder. En het hoofd knalt eraf. Dus als het bij die andere mannetjes kan, waarom dan niet bij CJ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 wat zou jij denken, als je dood bent geschoten kan je nogal opgeknapt worden maar als je hoofd ontploft. ik vind het een beetje verzonnen. maar het zou waar kunnen zijn <_< . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Ja kan best kloppen wat Wesly zegt geen enkellichaams deel van cj kan erafgeschoten worden dat is niet in het spel geprogrameerd <_< met 2 player kan cj zonder hoofd rond gaan lopen dus het kan wel waar zijn alleen nooit gezien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stefanow Geplaatst: 13 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 yo wesley luisterd eens jong heb ik aan JOU gevraagd hoe oud me vriendin is?? <_< niet iedereen is perfect en dat jij MISSCHIEN nooit zon vriendin hebt gehad die tenminste haar eigen is........... En bedank Gtaspeler maar ik denk dat het puur toeval was want ik drukte net een code in dus daar kan het ook aan liggen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 we gaan niet ruzie lopen maken hé jongens, zoals tupac A shakur zei, je kan hoofdloos rondlopen dus ik denk ook wel dat het kan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stefanow Geplaatst: 14 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 ja je hebt gelijk geen ruzie kommop he en als jullie me niet willen geloven moeten jullie zelf weten ik weet het wel beter Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dJiMpiE Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2005 Dat van dat hoofd eraf lijkt me sterk <_< En dat je homie's op je schieten .. Heb je niet toevallig de code gang hate gedaan? <_< Gang Hate (Alle gangs inclusief je eigen vallen je aan!) Hehe .. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 Dat van dat hoofd eraf lijkt me sterk <_<En dat je homie's op je schieten .. Heb je niet toevallig de code gang hate gedaan? <_< Gang Hate (Alle gangs inclusief je eigen vallen je aan!) Hehe .. Zoals Vinewood als zei als je voor je Homies gaat staan dat ze dan perongeluk op jouw aan het schieten zijn.Je kan alleen maar je hoofd eraf hebben met 2 player met een katana. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 bij mij is het vaak andersom dan gaan mijn homies voor me staan en schiet ik hun dood :wacko: :blink: :wacko: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts