stefanow Geplaatst: 4 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 ja dat ken je ook doen he je homies neerschieten weet je je kan ook opzij stappen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 nee het is altijd zo dat als ik aan het schieten ben dat zij er dan voor gaan staan en dan is het hun eigen schuld Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stefanow Geplaatst: 5 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 dan willen ze je waarschijnlijk beschermen maar bij mij gaan ze niet voor me staan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sixstar Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 ik knal er zo veel van men eige gang neer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 dan moet je gewoon goed kijken! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stefanow Geplaatst: 21 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 ik ken het me wel indenken jah dat je ze neerschiet als ze er telkens voor staan :lol: ik weet niet of het waar is maar ik heb eens gelezen op een site dat als je een gangmember neerschiet of meerder dat je dan ook respect krijgt B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2005 Als dat plaatje er zo vies uitzag op je telefoon koop dan een NIEUWE!!!!!! :lol: en wat deed jou vriendin op JOUW telefoon? whaha Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stefanow Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Me vriendin zat foto's te kijken want ik had van haar die dag daarvoor foto's gemaakt en toen zag ze dat plaatje en die had ze verwijderd <_< snap je Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts