Jump to content

Laatste eiland


DenkaanHenk

Recommended Posts

Het laatste eiland is inmiddels ook beschikbaar bij mij, maar waneer krijg je daar een huis? Is het net zo als in Alconquin dat je door Roman word gebeld en je er een huis bij krijg?

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben daar ook. ik heb ook geen huis maar ik heb wat ontdekt. op het plaatje zie een een stuk rood als je daarheen rijd kom je bij een huis met garages. bij mij kan je al die garages in. ik zelf denk dat dat je volgende huis wordt.

post-74462-1209667212.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben daar ook. ik heb ook geen huis maar ik heb wat ontdekt. op het plaatje zie een een stuk rood als je daarheen rijd kom je bij een huis met garages. bij mij kan je al die garages in. ik zelf denk dat dat je volgende huis wordt.

Wojoo, wat goed dat je dat hebt ontdekt!

Mij vallen dat soort dingen echt nooit op ^_^

Maar bedankt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net de missie Smackdown gedaan. En daarna krijg je op het 3e eiland een huis. Dit is niet het huis wat hierboven geoemd werd maar ene huis in het normandy gedeelte.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben inmiddels ook op het laatste eiland

nou heb ik op de kaart op eiland 1 ergens boven aan een icoontje staat van garage daar ben ik heen gegaan maar ik kan daar niets doen iemand dit ook ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net de missie Smackdown gedaan. En daarna krijg je op het 3e eiland een huis. Dit is niet het huis wat hierboven geoemd werd maar ene huis in het normandy gedeelte.

Inderdaad. Ik heb hem nu ook, alleen niet zo mooi als die in Algonquin vind ik :puh:

Ben nu bij de missie's van Phil Bell en Jimmy P.

Link to comment
Delen op andere websites

Het laatste eiland is inmiddels ook beschikbaar bij mij, maar waneer krijg je daar een huis? Is het net zo als in Alconquin dat je door Roman word gebeld en je er een huis bij krijg?

doe een missie van Ray en dan wordt je later gebeld dat je een huis krijgt omdat ze je dichterbij willen hebben (terwijl Ray op het ena laatste eiland zit :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

het 3e eiland krijg je denk k bij 35%-40%

als je op het 2e eiland playboy x en niet dwayne killed dan krijg je zijn huis.

robin662 Geplaatst 3 May 2008, 12:29:21

waar kan je zien op hoeveel % je zit?

start en dan bij stats zie je dat

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...