Jantje III Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Mijn nichtje heeft efteling tycoon gekocht en als ze hem opstartte kreeg ze zo'n "rapport verzenden/niet verzenden tekst". Ik heb hem nou mee naar huis genomen om te kijken of hij dat ook bij mij doet, maar bij mij gebeurt het ook. Dit zijn de rapportdetails: Dit foutenrapport bevat: informatie over de status van EftelingTycoon.exe toen het probleem optrad; de versie van het besturingssysteem en de gebruikte computerhardware; de digitale product-id die kan worden gebruikt om de licentie te identificeren; en het IP-adres (Internet-protocol van de computer. Dit zegt mij helemaal niks, maar ik denk wel dat hier het antwoord zit. Maar mijn moeder werkt bij de efteling en die had gehoort dat er al veel terug naar de fabriek zijn gestuurd, maar ik weet niet of deze terug moet. Mijn oom is al naar de winkel geweest om te ruilen, maar de verkoopster zei dat er heel veel voorwaarden op je computer moeten zitten om die spel te spelen, maar volgens mij zit alles er wel op wat ik zag achter op het hoesje van de cd-rom. Kan iemand mij helpen, alvast heel erg bedankt. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Als je Windows Vista draait, kan je het proberen om het .exe bestandje van het spel op Windows XP Service Pack 2 compatibiliteit te zetten en dat kan je doen door naar eigenschappen>compatibiliteit te gaan en je komt daar door met je rechtermuisknop op het .exe file te klikken. Succes Reageren
Jantje III Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Als je Windows Vista draait, kan je het proberen om het .exe bestandje van het spel op Windows XP Service Pack 2 compatibiliteit te zetten en dat kan je doen door naar eigenschappen>compatibiliteit te gaan en je komt daar door met je rechtermuisknop op het .exe file te klikken. Succes Nee, hij draait op XP maar heel erg bedankt alvast voor de moeite Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 je kan in ieder geval kijken of er een patch is die dit probleem verhelpt. Anders moet je toch nog effe naar de winkel teruggaan. Greetzzz -GoldWing- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.