elbie Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Als ik op L1 druk dan slaat nico een raampje kapot en gaat hij schieten in de politie auto. Maar niks geen computer ? Dus ik snap het niet. Kan iemand het nog eens proberen uit te leggen. En dat dronken worden kan dat alleen als je uitgaat ofzo. Als ik aan de bar ga staan gebeurt er niks. Welke knop moet ik dan in drukken ? Als ik bijvoorbeeld wil poolen dan zegt hij druk het driehoekje in. Maar bij de bar doet hij dus niks. BVD Elbie Reageren
Rullez Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Als ik op L1 druk dan slaat nico een raampje kapot en gaat hij schieten in de politie auto.Maar niks geen computer ? Dus ik snap het niet. Kan iemand het nog eens proberen uit te leggen. En dat dronken worden kan dat alleen als je uitgaat ofzo. Als ik aan de bar ga staan gebeurt er niks. Welke knop moet ik dan in drukken ? Als ik bijvoorbeeld wil poolen dan zegt hij druk het driehoekje in. Maar bij de bar doet hij dus niks. BVD Elbie Start GTA IV op het druk is op start en ga dan naar het kopje Controls. Dan bij configuration stel je in standard. Dan moet het gewoon kloppen. Verder over dat dronken worden kan volgens mij alleen als je uitgaat. Edit om in de politie computer te komen heb je wel een politie auto nodig. Heb je die ga dan stil langs de weg staan. Bewerkt: 1 mei 2008 door Rullez Reageren
elbie Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Hallo misschien ben ik zo dom maar het lukt dus gewoon niet. Reageren
bassen Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 wat die politie auto betreft, je moet L1 1 keer indrukken, niet ingedrukt houden. Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik denk overigens niet dat het direct aan die problemen ligt, maar eerder aan het feit dat 'elbie' niet stilstaat. Als je niet stilstaat (en dan ook echt helemaal, je mag niet eens een kleine beweging maken) dat zal er automatisch een drive-by uitgevoerd worden. Je moet gewoon even langs de weg of op de stoep stilstaan en dan op L1 drukken. Succes Reageren
P I N O Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ja dit had ik dus eerst ook maar idd je moet gewoon 1x heer heel kort L1 indrukken en idd helemaal stil staan:D succes Reageren
elbie Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Hallo het is allebij gelukt. Die computer en dat dronken worden. Echt grappig dat dronken zijn. En dan naar huis rijden. erg grappig. Ben blij dat het gelukt is. bedankt. MVG Elbie. Reageren
FireFighter Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Je moet stilstaan voor de comp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.