Miek Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Hoe maak je nu eigenlijk een sig? Vertel het me aub in de details. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Dat maak je met een programma genaamd Photoshop, je hebt ook andere programma's maar Adobe Photoshop is het meest populair en word door haast iedereen wel gebruik. Het programma zelf kost redelijk veel geld, maar ik zou eerst een trial proberen, die vind je hier ! Als je hem leuk vind zou ik hem kopen, maar dan ben je al gelijk € 1,605.31 kwijt. Je kan hem ook illegaal halen maar daar mogen we je niet mee verder helpen op dit forum. Je kunt Photoshop natuurlijk niet zo maar in 1 keer geweldig gebruiken en daarom worden er dagelijks veel tutorials gemaakt en ook op GTAForum staan er een hele boel waar je ook veel van leert, en het is ook het beste om te beginnen met wat tutorials om Photoshop onder de knie krijgen. Alle photoshop tutorials vind je hier ! Ik zou zeggen probeer de trial en voor de rest wens ik je veel succes met Photoshoppen ! Mvg, 2fast{0} Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Kijk eens rond in het Grafic Tutorial Fora... (te laat) Bewerkt: 1 mei 2008 door Pennywise The Clown Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Sorry, server liep een beetje vast... Bewerkt: 1 mei 2008 door Pennywise The Clown Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Een signature wordt vaak gemaakt met Photoshop of Paint(Bijna Altijd Photoshop). Een trial kun je hierboven vinden. Als je de echte Photoshop wilt moet je veel betalen. Tussen de €1.000 á €2.000. Als je photoshop hebt kun je Proberen een signature te gaan maken. Ik zou eerst een beetje allerlei dingen uitvinden(deed ik ook) en daarna als je het een beetje kunt, echt gaan beginnen. EDIT: 1300e post Bewerkt: 1 mei 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Miek Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Wow 1000 euro? Amai m'n portefeulle doet zeer! Eigenlijk is een sig aanvragen het beste? Of bestaat er een legaal programma daarvoor? Is de trial gratis? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 De trial is gratis. Maar er bestaat geen legaal programma volgens mij. (dat is illigaal en ik help daar niet mee ) Ach ja, als je van sig's maken houd, zoals ik, moet je natuurlijk geen sig aan gaan vragen maar gewoon maken. Maar als je dat niet wilt doen, dan zou ik gewoon aan gaan vragen . PS: Als je er een aan gaat vragen, mag ik dat dan doen? :$ Reageren
M4X Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Wow 1000 euro?Amai m'n portefeulle doet zeer! Eigenlijk is een sig aanvragen het beste? Of bestaat er een legaal programma daarvoor? Is de trial gratis? Een signature aanvragen is zeker een goede keuze, want er is altijd wel iemand die een mooie signature voor je kan maken. Er bestaan ook legale programma's die gratis te downloaden zijn, denk aan bijvoorbeeld Paint of PhotoFilter. De trial van Adobe Photoshop is gratis, en die kan je hier vinden Reageren
Miek Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Ok,bedankt M4X,2fast,Penny en natuurlijk ook Unmountable Tijmen. Ik ben vandaag al een stuk wijzer geworden! Miek>>> >>> Door RonaldVC: Verplaatst naar Graphics General and Discuss.<<< Bewerkt: 1 mei 2008 door RonaldVC Reageren
js007 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 @ 2fast :Adobe Photoshop is dat hetzelfde als adobe reader ? ik heb zoiets op mijn pc staan en ik weet niet wat het doet. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Nee, Adobe Reader is een programma die Adobe bestanden kan lezen. Zonder dat programma kun je dat niet lezen. Photoshop is weer iets héél anders om foto's te bewerken. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Adobe Reader is een programma waarmee PDF-bestanden te lezen zijn. Dus je kan er geen signatures mee maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.