GTAgangsta Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik heb een probleem als ik een 360 wil maken met auto of motor. Als ik de 360 maak, kan het voertuig alleen maar de rechterkant opdraaien. Links wil niet. Weet iemand hier een oplossing voor? Greetzz GTAgangsta EDIT: Het is GTA voor de PC Bewerkt: 6 mei 2008 door GTAgangsta Reageren
tjoef Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Eh Kan je dan ook niet naar links draaien of hoe zit dat? Gewoon hetzelfde doen als naar rechts maar dan gewoon een ander pijltje indrukken Reageren
HA5H Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Hallo allemaal,Ik heb een probleem als ik een 360 wil maken met auto of motor. Als ik de 360 maak, kan het voertuig alleen maar de rechterkant opdraaien. Links wil niet. Weet iemand hier een oplossing voor? Greetzz GTAgangsta Volgens mij kun je sowieso niet een 360 naar links maken? Volgens mij is dat niet mogelijk! :o Ik zal het dadelijk even testen.. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik zie mensen bij MTA die gaan beide kanten op Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik zie mensen bij MTA die gaan beide kanten op Hebben ze mischien wel met mods gedaan Filmpjes op youtube over SA kan je nooit vertrouwen. Er zitten altijd wel cheats en mods tussen. Ik zag een keer een filmpje en er stond: ZONDER CHEATS EN MODS! en wat denk je dat er in zat? Mods, en cheats Succes verder. PS: Ik kan makkelijk een 360 naar links maken hoor, ik weet niet waar het aan ligt bij jou? Mischien heb je de besturing verandert Reageren
MCspendel Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 He, dat probleem heb ik ook. Ik kan de 360/donut alleen maar naar rechts maken, en het heeft niks met de instelingen te maken.. Reageren
Nicky Bobs Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik kan het ook gewoon gewoon naar links sturen xD Reageren
megamaggot Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Mischien kan je eens zeggen op welk platform je speelt, op de PS2 hier lukt het perfect. (Ja, k heb hem speciaal onder het stof uitgehaalt voor je ) Reageren
Thomas_Owner Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Hahaha, ik weet de fout, op een 360 links om te maken moet je de toets combinatie: Pijltje omhoog, Pijltje Links & Pijltje omlaag, tegelijk indrukken. Maar de meeste toetsenborden kunnen deze 3 niet tegelijk , (rechts wel opeen of andere manier) Dus mischien een keer met W A S proberen, of Pijltje omhoog, A , pijltje omlaag Reageren
niels8500 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Op de Xbox is het gewoon achterlinks en achterrechts tegelijkertijd in druken en dan de het zwarte rond-draaidingetje naar lings of rechts bewegen. Groetjes Niels Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Hahaha, ik weet de fout,op een 360 links om te maken moet je de toets combinatie: Pijltje omhoog, Pijltje Links & Pijltje omlaag, tegelijk indrukken. Maar de meeste toetsenborden kunnen deze 3 niet tegelijk , (rechts wel opeen of andere manier) Dus mischien een keer met W A S proberen, of Pijltje omhoog, A , pijltje omlaag Dat is misschien wel het probleem. Want als ik naar links wil dan begint mijn PC ook te piepen. Maar kan ik mijn toetsenbord zo instellen dat hij het wel wil? Reageren
Lange Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Gewoon W en S indrukken en dan met pijltje links of pijltje rechts. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Gewoon W en S indrukken en dan met pijltje links of pijltje rechts. Ja Pijltje naar rechts wil ook wel, maar pijltje naar links niet. Dan doet ie geen 360. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.