Digi-Djeff Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Misschien ben ik gewoon blond, maar ik dacht dat er ooit was gezegd dat je op vrijwel elk laddertje kan klimmen. Ik heb het bij verschillende laders geprobeerd maar hij houd ze niet vast en gaat dus niet klimmen... Moet ik nou gewoon op een knop drukken of klopt het gewoon dat je niet elk trappetje op kan? ( Voor alle duidelijk heb ik het even over de 360 versie. ) Bij voorbaad dank Reageren
denven Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Misschien ben ik gewoon blond, maar ik dacht dat er ooit was gezegd dat je op vrijwel elk laddertje kan klimmen. Ik heb het bij verschillende laders geprobeerd maar hij houd ze niet vast en gaat dus niet klimmen... Moet ik nou gewoon op een knop drukken of klopt het gewoon dat je niet elk trappetje op kan? ( Voor alle duidelijk heb ik het even over de 360 versie. ) Bij voorbaad dank trappetjes kun je beklimmen met Y.. net zoals in een auto stappen. Het wil niet bij alle trappettjes Reageren
2fast{0} Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Met het knopje "X" kun je met de Xbox360 versie klimmen. Doet hij het niet zul je blijkbaar niet op die ladder kunnen klimmen. Mvg, 2fast{0} @Hierboven : Met het knopje "X" klim je hoor. Bewerkt: 1 mei 2008 door 2fast{0} Reageren
Digi-Djeff Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ok, dank jullie . Slotje kan er op, goed geholpen Reageren
denven Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Met het knopje "X" kun je met de Xbox360 versie klimmen. Doet hij het niet zul je blijkbaar niet op die ladder kunnen klimmen. Mvg, 2fast{0} @Hierboven : Met het knopje "X" klim je hoor. Ow, volgens mij deed ik bij mijn kameraad met de Y (xbox) Reageren
Digi-Djeff Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Nouja, toch nog maar 1 keer vragen. Ik zit nu in een missie waar je een gebouw op moet klimmen. Ik ga dus voor de ladder staan, er staat rechts boven in beeld met X kun je klimmen en als je A ingedrukt houd klim je sneller. Nouja, ik klik dus X voor de ladder maar hij pakt die ladder echt niet vast . Iemand enig idee wat ik fout doe? Reageren
Draken oog Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Nouja, toch nog maar 1 keer vragen. Ik zit nu in een missie waar je een gebouw op moet klimmen. Ik ga dus voor de ladder staan, er staat rechts boven in beeld met X kun je klimmen en als je A ingedrukt houd klim je sneller. Nouja, ik klik dus X voor de ladder maar hij pakt die ladder echt niet vast . Iemand enig idee wat ik fout doe? Ik dacht dat het ''Y'' was waarmee je op de ladder kom komen. Reageren
44192_1485553188 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Y voor een ladder en X om gewoon over bijvoorbeeld een hek te klimmen. Reageren
Spark Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ja, maar die ladder moet wel vanaf de grond zijn. Dus niet zo eentje waarbij het onderste uiteinde ontbreekt. Reageren
SummerBase Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik vind dat wel jammer van GTA IV. Das ook het enige waarbij ik het vind tegenvallen. Het verhaal valt boven mijn voorspellingen, maar de techniek die ze beloofd had valt me lichtelijk tegen. GTA heeft het daar nooit van moeten hebben dus das ook geen ramp. Maar van een next gen game kan je verwacht dat je echt overal, maar dan ook echt overal over heen kan en tussendoor kan, maar dat kan blijkbaar niet op elke ladder. Gemist kans, dat zeker, maar het is en blijft een parel van een spel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.