Sjorszzz Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Ik zit met een probleempje ik moet in een missie een vriendje van iemands zijn dochter neer schieten van de motor af. (sorry ik weet niet hoe die missie heet) En dan komen er ineens een paar vrienden van hem aan ook op motoren die je ook moet neerschieten. Alleen heb ik daar te weinig kogels voor. Nu wil ik er dus extra kogels bij halen. Alleen niet genoeg geld dus. Dus hoe kom ik aan geld? Ik ben dus niet ver genoeg om te gaan gokken of iets dergelijks. (ik weet niet eens zeker of dit wel kan hoor) En mensen in elkaar slaan en hun geld jatten is ook geen beginnen aan omdat er veel te weinig mensen zijn die geld bij zich hebben. Bewerkt: 1 mei 2008 door sjors12345 Reageren
Visser23 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Je kan werken bij Roman. Je moet dan mensen vervoeren met de 'Roman's Taxi'. Hier krijg je geld voor, maar dat ik niet veel. Je kan ook werken voor Little Jacob, hier moet je weer andere activiteiten doen. Hier krijg je overigens meer geld voor. Ik weet niet of je daar al bent, maar Brucie verstuurd e-mails naar het internetcafé op jou account. Je moet dan voertuigen stelen. Hij geeft een opdracht welke je moet stelen, ga daar heen, steel het voertuig en breng het voertuig naar de garage van Brucie. Hoe beter de staat, hoe meer geld. Je kan dus eht beste dan even naar de Pay 'n' Spray gaan. PS: Je kan natuurlijk ook wapens 'vinden'. Hier vind je alle wapens. Veel succes! Bewerkt: 1 mei 2008 door visser23 Reageren
philippe58 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Je kan werken bij Roman. Je moet dan mensen vervoeren met de 'Roman's Taxi'. Hier krijg je geld voor, maar dat ik niet veel. Je kan ook werken voor Little Jacob, hier moet je weer andere activiteiten doen. Hier krijg je overigens meer geld voor. Ik weet niet of je daar al bent, maar Brucie verstuurd e-mails naar het internetcafé op jou account. Je moet dan voertuigen stelen. Hij geeft een opdracht welke je moet stelen, ga daar heen, steel het voertuig en breng het voertuig naar de garage van Brucie. Hoe beter de staat, hoe meer geld. Je kan dus eht beste dan even naar de Pay 'n' Spray gaan. PS: Je kan natuurlijk ook wapens 'vinden'. Hier vind je alle wapens. Veel succes! Alles wat hij zei Hier kan een slothje op Reageren
steintje Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 dit is heel toevallig ik had daar gisteren ook geen geld voor dus ik schoot steets mensen bij de atm dood en toen ik eindelijk genoeg geld had zo,n 2000 euro ging ik wapens kopen en ging ik de missie doen en als je dan bij dat ene park bent dan kan je het best achter een boom op R1 drukken want dan schuil je. het beste kan je een uzi kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.