diondinhio Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik mag morgen gta IV ophalen alleen heeft het zin om te gaan? want heb hier en daar ook al gelezen dat er morgen weer nieuwe komen.. ik ga naar Assen toe dan. Dus ik weet niet of het zin heeft om heen te gaan. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Aangezien GTA IV zeer populair is denk ik dat je je kans moet nemen. Er zijn nog heel veel mensen die GTA IV willen hebben, en dus zullen de nieuwe ladingen ook snel uitverkocht zijn. Grijp je kans dus! Reageren
bassen Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik mag morgen gta IV ophalen alleen heeft het zin om te gaan? want heb hier en daar ook al gelezen dat er morgen weer nieuwe komen.. ik ga naar Assen toe dan. Dus ik weet niet of het zin heeft om heen te gaan. Ga anders naar groningen, dimensionplus, die hebben nog voorraad Reageren
rdesigntk Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Moet je effe bellen, en dan even vragen of ze er eentje voor je achter willen houden. Ik krijg van Nedgame Amersfoort een mailtje als ie binnen is, ikdenk morgen of overmorgen. Weet ik zeker dat ik hem heb! Reageren
2fast{0} Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Moet je effe bellen, en dan even vragen of ze er eentje voor je achter willen houden.Ik krijg van Nedgame Amersfoort een mailtje als ie binnen is, ikdenk morgen of overmorgen. Weet ik zeker dat ik hem heb! Ja je kunt hem het beste bij een grote winkelketen kopen die heeft hem ook snel binnen en dan ook even een telefoontje plegen dan zullen ze je ook bellen als ze hem hebben en ga je niet voor niks ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.