Basssss Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik weet hoe je uit Area 69 komt! (de ondergrondse basis!) Een tijd geleden was er een discussie hoe je erin kwam, maar niemand wist hoe er weer uit zonder dood te gaan of je te laten arresteren. Ik heb de uitgang gevonden, hoe je er zonder Modden uit komt! (Kan ook wel zonder cheaten, maar dat word al wat moeilijker.) Ga eerst naar deze ruimte: Ga dan naar dit gedeelte: (Is tegenover dat kamertje met die radar) Ga beneden aan dat trappetje staan. Dat plafond daarboven in unsolid! Dus je kunt er door en daardoor uit Area 69 ontsnappen. Dat heb ik dan weer even gevonden! Groeten Basssss. Reageren
Robin B Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 mooi gevonden !!! nu weten we het eindelijk Reageren
Vegeta Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Het word al helemaal moeilijk hoe jij het uitlegt hoe kom je bij de eerste ruimte en waar is het ? Reageren
Basssss Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Het word al helemaal moeilijk hoe jij het uitlegt hoe kom je bij de eerste ruimte en waar is het ? Ga dan even naar Area 69 en ga naar binnen, er zijn maar een paar grote ruimtes en er is er maar één waar zulke machines in staan. Met die rode pijpen. Edit: Een paar shots: Het is naast dit gedeelte. (weet niet hoe zoiets heet.) En het is tegenover de radarkamer, deze radarkamer dus: Bewerkt: 1 mei 2008 door Basssss Reageren
Robin B Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ik heb het net uitgeprobeerd het werkt echt!!! nice! Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Goed gevonden! Hoe heb je dat ontdekt? Echt goed gevonden! Kunnen we daar ook weer uit! Reageren
Basssss Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Goed gevonden! Hoe heb je dat ontdekt? Echt goed gevonden! Kunnen we daar ook weer uit! Ik verveelde me en had zin om Area 69 te bekijken, maar niet van binnenaf. Dus vloog in de blue hell om het te bekijken en ga op dat dakje staan, zak ik er zowaar doorheen! Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Echt handig! Ik had me het altijd al afgevraagt hoe je uit area 69 kan komen. Reageren
HA5H Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
Basssss Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Handig ^^Maar hoe kom je daar in na de missie in Area 69 gedaan te hebben? Via de Blue Hell. Reageren
HA5H Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
Basssss Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Handig ^^Maar hoe kom je daar in na de missie in Area 69 gedaan te hebben? Via de Blue Hell. Lawl, als ik in de Hell boven de Ganton Gym kom dan weet ik al niet meer waar naartoe te gaan Ik lees nog wel eens hoe dat zit ^^ Boven de Ganton Gym is het Hidden Universum, maar in de gewone wereld waar alle straten en bomen zijn is de Blue Hell het gedeelte onder de wegen en de grond. Edit: In dit topic dat ik vond staat onderaan een bericht, in dat bericht staan links naar 4 topics waar word uitgelegt hoe je in de blue hell beland. Bewerkt: 1 mei 2008 door Basssss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.