GreyFox-Smurf Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 hallo allemaal ik voor t eerst vandaag gta iv gespeeld maar wat me opviel ik had een pistool uzi m4 rpg-7 grenades etc. maar als ik van wapen switchte ging t gewoon op de manier van de andere gtas. mijn vraag was is dat er weer uitgehaald. grtz Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Zoals je zelf al hebt kunnen zien is het inderdaad op de manier van de vorige GTA's, alleen is het verschil dat Niko het uit z'n binnenzak haalt. Het is dus al iets realistischer, omdat hij het uit zijn zak haalt en het niet gewoon in z'n handen komt. Ik vind het ook goed dat je nog vele wapens kan dragen, anders kan je geen echte lol meer maken. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Zoals je zelf al hebt kunnen zien is het inderdaad op de manier van de vorige GTA's, alleen is het verschil dat Niko het uit z'n binnenzak haalt. Het is dus al iets realistischer, omdat hij het uit zijn zak haalt en het niet gewoon in z'n handen komt. Ik vind het ook goed dat je nog vele wapens kan dragen, anders kan je geen echte lol meer maken. ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in dan zou er veel minder lol aan zijn. Reageren
rendual Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Zoals je zelf al hebt kunnen zien is het inderdaad op de manier van de vorige GTA's, alleen is het verschil dat Niko het uit z'n binnenzak haalt. Het is dus al iets realistischer, omdat hij het uit zijn zak haalt en het niet gewoon in z'n handen komt. Ik vind het ook goed dat je nog vele wapens kan dragen, anders kan je geen echte lol meer maken. ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in dan zou er veel minder lol aan zijn. anders lijkt het net de scouting met al die tassen vol met wapens. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Zoals je zelf al hebt kunnen zien is het inderdaad op de manier van de vorige GTA's, alleen is het verschil dat Niko het uit z'n binnenzak haalt. Het is dus al iets realistischer, omdat hij het uit zijn zak haalt en het niet gewoon in z'n handen komt. Ik vind het ook goed dat je nog vele wapens kan dragen, anders kan je geen echte lol meer maken. ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in dan zou er veel minder lol aan zijn. anders lijkt het net de scouting met al die tassen vol met wapens. ha ha ha lol inderdaad. Bewerkt: 1 mei 2008 door GreyFox-Smurf Reageren
Spark Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Zoals je zelf al hebt kunnen zien is het inderdaad op de manier van de vorige GTA's, alleen is het verschil dat Niko het uit z'n binnenzak haalt. Het is dus al iets realistischer, omdat hij het uit zijn zak haalt en het niet gewoon in z'n handen komt. Ik vind het ook goed dat je nog vele wapens kan dragen, anders kan je geen echte lol meer maken. ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in dan zou er veel minder lol aan zijn. anders lijkt het net de scouting met al die tassen vol met wapens. ha ha ha lol inderdaad. En dan loop je net zo sloom als in die missie dat je zo'n tas coke moet halen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.