Racingfreak Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Wat is julie favoriete auto in GTA IV tot nu toe? Ik was altijd een groot fan van de Sentinel, en ik vind de nieuwe erin GTA IV supergoed uitzien. Reageren
WWW.outer Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 De Patriot, Eindelijk lijkt ie is op een echte Hummer en de Huntley Sport vind ik ook wel vet!! Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 De wagen die op een Corvette lijkt.. Reageren
Swiggers Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) De Infernus, deze lijkt erg veel op een Lamborghini. Deze rijdt ook nog een lekker, heeft een goede wegligging en heeft een perfecte snelheid. Ook is de Turismo erg fijn, deze auto is gebaseerd op de Ferrari 360 Modena. Ook deze auto heeft een goede wegligging en een goede snelheid. Hiermee kan ik erg goed overweg. DSgregor Bewerkt: 7 juni 2008 door DSgregor Reageren
PSP Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 sentinel, omdat ie rijdt als een droom en op een BMW M3 lijkt en de turismo omdat ie op een Koenigsegg CCX lijkt en ook zo rijdt (bijna onmogelijk onder controle te houden) Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Tot op heden ben ik een erg grote fan van de Feltzer. Hij ziet er erg strak uit. Net als een Mercedes SL. Er zit een mooi geluid in. En hij is snel en vrij goed te besturen. Deze auto zie je vrij veel rond rijden. Vandaar dat ik deze heb gekozen. Bij 1 van mijn Savehouse's heb ik een Comet en een Banshee staan. Deze auto's vind ik ook geweldig mooi. @--> WWW.outer: De Patriot leek vroeger ook op een echte Hummer. Alleen leek die niet op de Hummer H2 zoals deze nu wel doet. Maar op de H1 Bewerkt: 1 mei 2008 door Mazzeltje Reageren
Niko-Bellic Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 He! 1. Sabre GT 2. Coquette 3. Banshee Zeker mijn top 3! Gr Reageren
Hayte Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Roman's taxi FTW! de eerste of tweede? ik vind die nieuwe Sentinel echt heel vet maar ik kies toch voor de Infurnus vraag: krijg je die alleen van Bernie, of kan je hem ergens anders ook krijgen?[/font] Reageren
gta dylan Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 alle auto die mooi zijn en goed rijden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.