Ottoman 47 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Die Dodge Challanger Concept achtige. OTTO Reageren
Metiz Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Sentinel & Pmp-600 als die juist is Pzz Reageren
danielb Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 de sultan is geweldig. trekt weg als een malle en maakt een heerlijk geluidje. alleen jammer dat je ze heel weinig ziet. ben er nu 3 tegengekomen. er staan er nu 2 bij een huis Reageren
dynastus Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Al heb ik er niet in gereden maar omdat ik porsche fan ben altijd de comet. verder heb ik altijd de blista compact een zeer goede auto gevonden tot vice city stories toen leek het wel een vrachtwagen zo langzaam trok ie op en sturen ging ook niet lekker maar in IV is hij weer helemaal super Reageren
TheAssist Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik vind die infernus ofzo echt vet alleen die zie je verder nit dus kan ik die ergens krijgen of? enige keer dat ik hem heb gezien was met een missie dat ik moest racen met brucie... en de comet is een leuk dingetje en met de patiot gewoon mooi beuken Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik vind de Sentinel echt ontzettend mooi. Hij ziet er uit als een luxe sport wagen. Ik heb bij al mijn save huizen wel een Sentinel staan. Reageren
GTAmitch Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 FIB Bufallo.. die auto is gewoon baas. Reageren
XXL-GTA Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 De Vincent heeft IMO het beste rijgedrag, die rijdt echt heerlijk. Maar je kan 'm bijna nergens vinden. Reageren
Tomo_Tanker Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Ik ben ook nog nooit een Vincent tegengekomen... heeft iemand een screen?? Reageren
BESTPLAYEROFGTA!!! Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Patriot en de Turismo! Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Ben ik nu (bijna) de enige die de Infernus het beste vind? Reageren
FerryN Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Ben ik nu (bijna) de enige die de Infernus het beste vind? Je vind hem amper! Behalve online. Ik vind de Sultan RS zeer goed, ook Uranus vond ik best goed. En de Sanchez, maar dat is een motor, en de faggio. Reageren
Limitbreak Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 de turismo: is hendig snel en ligt goed op de weg sultan rs: ook weel heel snel en geweldig in de bochten als je weet hoe je hem moet gebruike sentinel: gewoon op alle vlakken goed maar niet geweldig Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 PMP-600: Mooie auto, gaat lekker en is lekker stevig. Feltzer: Super mooie auto, kan lekker snel, gebruik ik altijd voor achtervolgingen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.