joppie Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Ik ben ook nog nooit een Vincent tegengekomen... heeft iemand een screen?? Bron: gta4.net Reageren
Destilios Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Mijn favo auto's zijn: Sabre GT en Sentinel Maar de Sultan RS vind ik ook echt tof Reageren
Gta Bram Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Roman's taxi FTW! de eerste of tweede? ik vind die nieuwe Sentinel echt heel vet maar ik kies toch voor de Infurnus vraag: krijg je die alleen van Bernie, of kan je hem ergens anders ook krijgen?[/font] Je moet heb ook jatten voor Stevie's Car Theft volgens mij Reageren
Destilios Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Roman's taxi FTW! de eerste of tweede? ik vind die nieuwe Sentinel echt heel vet maar ik kies toch voor de Infurnus vraag: krijg je die alleen van Bernie, of kan je hem ergens anders ook krijgen?[/font] Je moet heb ook jatten voor Stevie's Car Theft volgens mij En je kan hem ook wel op straat tegenkomen als je in een comet, turismo e.d. rijd maar dan moet je wel goed opletten .. ik kwam er laatst ook een tegen toen ik in mijn banshee rondreed Reageren
icep0wer Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Aangezien ik een Turbo fan ben.. Sultan RS ftw! Reageren
lucasso Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 ckr weten een oranje dukes met een grote motor voor op en dan maar stunt jumps gaan halen tluldelulu lulue of zo iets Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.