PSP Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 1.hoe sla je foto's op die je getrokken hebt met je GSM? 2.hoe werkt darts? 3.waar vind je boten? Reageren
Visser23 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) 1) Hij slaat ze automatisch op, op de harddisk van je PS-3. Met een Memory-Stick kan je die foto's verplaatsen naar je PC. 2) Je gaat naar een dartclub. Je gaat bij het dartbord staan en drukt op L1. Nu krijg je een rondje te zien op het dartbord, Zet het rondje neer waar je de pijl wil hebben, en druk op de 'X-toets'. 3) Boten varen overal op het water Met het vierkantje spring je, je kan dus tegen de boot aanspringen, je hangt er dan tegen aan. Druk nogmaals op het vierkantje, dan zit je op de boot. Schiet de mensen neer, en je hebt een boot. Ook zijn er vindplaatsen, alleen die zijn nog niet bekend (op WikiGTA). Die komen binnenkort wel, dan kan je ze HIER of HIER bezichtigen. Bewerkt: 1 mei 2008 door visser23 Reageren
PSP Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 2) Je gaat naar een dartclub. Je gaat bij het dartbord staan en drukt op L1. Nu krijg je een rondje te zien op het dartbord, Zet het rondje neer waar je de pijl wil hebben, en druk op de 'X-toets'. wist ik wel, maar ik bedoelde eigelijk, wat zijn de spelregels van darts? Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 2) Je gaat naar een dartclub. Je gaat bij het dartbord staan en drukt op L1. Nu krijg je een rondje te zien op het dartbord, Zet het rondje neer waar je de pijl wil hebben, en druk op de 'X-toets'. wist ik wel, maar ik bedoelde eigelijk, wat zijn de spelregels van darts? Je begint met 501 of 301 punten. Je probeert deze zo snel mogelijk is zo min mogelijk beurten eigenlijk naar 0 punten krijgen. Maar er is een ding. Je moet om uit te zijn moet de DUBBEL uit gooien. Dus bijv. je hebt nog 22 over dan moet je DUBBEL 11 gooien. Dat is dus het buiteste randje van de 11. Reageren
PSP Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 achzo, daarom dat ik verloren ben :bonk: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.