Borrytos Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Vroeger kon je huizen enzo kopen,ik vraag me af of dit nu ook weer mogelijk is,kzou graag wel een grote villa willen kopen ofzoxD Reageren
tommy-_-vercetti Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ik zou t ook wel willen weten of het kan. maar mieschien kan het wel want je ziet soms van die borden met huizen te koop en daarop staat ook een telefoon nummer. Reageren
Visser23 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Volgens mij kan het niet. Als je verder bent met missies krijg je vanzelf wel een (extra) savehouse. Volgens mij kan je deze niet kopen. Het kan dus niet Reageren
Henkiiback Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 inderdaad nog al jammer dat het niet kan (het kan dus niet) ik heb de storyline nu compleet. in totaal krijg je een stuk of 4 savehouses (allemaal niet echt geweldig) daar kan je opslaan, en verder kan je geen huizen kopen. erg jammer dus.. Reageren
philippe58 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik zou t ook wel willen weten of het kan. maar mieschien kan het wel want je ziet soms van die borden met huizen te koop en daarop staat ook een telefoon nummer. Misschien als je het nummer belt? Reageren
Spark Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik zou t ook wel willen weten of het kan. maar mieschien kan het wel want je ziet soms van die borden met huizen te koop en daarop staat ook een telefoon nummer. Misschien als je het nummer belt? Probeer 't Ik denk alleen niet dat het kan Reageren
Henkiiback Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 kan niet nee, heb ik al geprobeerd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.