Jump to content

Wie o wie blijft er trouw aan de pc.


bolie

Blijf je trouw aan de pc of ben je overtuigt door GTA 4  

61 leden hebben gestemd

  1. 1. Blijf je trouw aan de pc of ben je overtuigt door GTA 4

    • Ik blijf altijd trouw aan de PC ( ook al moet ik hier een paar maand voor wachten )
      24
    • Ik ben overtuigt door GTA 4 en koop toch een console
      27
    • Ik weet het nog niet.
      3


Recommended Posts

Wie o wie heeft er een PC en koopt nooit een console. Nu je de beelden en enkele verhalen hebt gezien ben je dan overtuigt om er toch 1 te kopen. Plaats hier je reactie.

Ik zelf blijf trouw aan de PC ook al moet ik daar nog maanden voor wachten om GTA 4 te kopen.

Gelieve niet te reageren als je al een console hebt

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bolie

    4

  • AXIO

    4

  • Foxr

    3

  • Paddo Tha Mad-O

    2

Top Posters In This Topic

Ik heb wel consoles, alleen geen consoles waar GTA op zal verschijnen. Wat betreft GTA IV blijf ik inderdaad trouw aan de PC. Daar game ik het meeste op en heb ik ook de meeste games voor. Ik koop geen next-gen console speciaal voor GTA IV, daar heb ik het geld er niet voor over. De game is natuurlijk geweldig, maar ik ben ervan overtuigd dat ie voor de PC uitkomt (ooit) (hopelijk), dus ik wacht wel een maand of wat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier wel een XBox, maar geen 360. Op de XBox speel ik vrijwel nooit, en de meeste spellen in huis zijn dan ook voor de PC. Ik heb ondertussen enkele beelden van GTA IV gezien via YouTube (en de trailers e.d. ook uiteraard), en toch lijkt het me een prachtgame. Al met al koop ik toch geen console, ik ga mee met K.O.'s mening hierboven. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

100 % PC hier...

Moet wel zeggen dat deze game me toch aan het denken heeft gezet om een console te overwegen, maar heb daarsimpelweg het geld ook niet voor. Er staat namelijk net een nieuwe gamecomputer op mijn kamer :puh: Die zal dan ook zeker weten GTA IV aankomen... zit nu eigenlijk te wachten totdat ze pc-versie aankondigen. Binnen een maand moet het toch wel bekend zijn aangezien de verkoopcijfers van de ps3 en xbox360 weer naar een normaal niveau zullen dalen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dinsdag GTA IV gekocht met een ps3 dus speciaal daarvoor ja. Spel is het waard. Bovendien trekt mijn computer dat ook niet meer denk ik

Bewerkt: door eurokid
Link to comment
Delen op andere websites

Nadat ik GTA gezien had bij een vriend, was ik zo onder de indruk dat ik de aanschaf van een console (XBOX 360) serieus ging overwegen. Sterker nog ik wilde er morgen één aanschaffen, maar nadat ik zojuist diverse berichten las over vastlopers etc. heb ik toch maar besloten trouw te blijven aan de PC. Het zou wel erg vervelend zijn als GTA niet op de PC uit zou komen, maar om eerlijk te zijn lijkt me die kans klein, immers vertegenwoordigt de PC markt een groot percentage (ondanks piraterij en meer van dat soort blabla), dus zou R* vreselijk veel inkomsten mislopen door te besluiten GTA IV niet op de PC uit te brengen. Tot die tijd zal ik me moeten vermaken met de eerdere delen van GTA en om eerlijk te zijn heb ik daar ook nog ontzettend veel plezier van. :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik schaam me, maar ik ben niet trouw gebleven aan de PC. Voor het eerst sinds de SNES heb ik me uitgehoerd aan de vuige consolewereld. Het was een impulsaankoop, en ik hoop daarom dat de PC me later dit jaar weer in genade aanneemt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop me een console. Ik weet dat het imbeciel klinkt (voor jullie game-gasten allemaal niet :puh:). Maar voor mijn begrippen is t echt gestoord om een console voor n spel te kopen. Normaal is t andersom :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had geen console, maar er was een speciale aanbieding voor een 360 mety Gta4+Halo3+Prject Gotham Racing 4 voor €270. Dit heb ik toch maar gedaan, want je bespaart 140 eu. En mijn comp zou em echt niet meer trekken, dus een console is dan toch een tikkie goedkoper dan een hele nieuwe comp, alleen voor Gta.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor, maar ik vind het een beetje suf als mensen aankomen met dat een console te duur voor hen is en daarom trouwen blijven aan PC. Een dikke videokaart kost alleen al meer dan een playstation 3 hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor, maar ik vind het een beetje suf als mensen aankomen met dat een console te duur voor hen is en daarom trouwen blijven aan PC. Een dikke videokaart kost alleen al meer dan een playstation 3 hoor.

tjah, maar met een PC kun je zoooveeel meer doen dan met een PS3 of 360, en om all1 te gamen vind ik dat zo'n console nogal veel geld kost. dan koop ik liever een dure pc waar je vrijwel alles mee kan.

met andere woorden: ik blijf trouw aan me pc's (we hebben der twee echt deftige), en w8 en hoop tot GTA IV daarvoor uitkomt. :eten:

greetz_ :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...