Jump to content

Wie o wie blijft er trouw aan de pc.

Blijf je trouw aan de pc of ben je overtuigt door GTA 4  

61 leden hebben gestemd

1. 1. Blijf je trouw aan de pc of ben je overtuigt door GTA 4

• Ik blijf altijd trouw aan de PC ( ook al moet ik hier een paar maand voor wachten )
      24
    • Ik ben overtuigt door GTA 4 en koop toch een console
      27
    • Ik weet het nog niet.
      3

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik ben blij dat er toch nog wat mensen zijn die kiezen voor de pc maar ik had zeker meer verwacht.

Hoezo meer dan, de meeste willen hem natuurlijk zo snel mogelijk, en dat geld ook voor mij en ik speel gta nooit op pc, en er is volgens mij nooit gemeld dat hij wel over paar maand uit komt op de pc (ik kan het niet helemaal weten omdat ik tijdje niet op forum was) ps3 jeweettoch ^_^

Er zijn geruchten dat de pc versie in oktober uit komt. Het zijn maar geruchten maar ik blijf hopen. Tik maar eens op google in '' Oktober gta 4 ''.

Raar die geruchten, ze zeggen daar waar ik keek ''natuurlijk komt ie op de PC'' ik denk zelf als gta iv hem op PC wil laten maken hadden ze het wel gelijk gedaan samen met xbox 360 en ps3, of ze hebben een hele gemene suprise voor de PC-liefhebbers

MS en Sonny hebben de rechten voor GTA 4 op gekocht. Ze willen daarmee berijken dat de consoles veel beter worden verkocht. R* heeft nooit gezegt dat hij niet op de pc komt. De enige is ook gamaakt voor de pc dus waarom zouden ze dat dan niet uitbrengen.

ze hebben ook niet gezegt dat ie zou komen op de PC dus ik denk dat hij gewoon niet zal komen..

Was dit bij San Andreas ook niet zo?

Release voor de console(s) - tijd later aankondiging voor de PC - ... wachten ... - release voor de PC?

dit is geen sa dit is iv
  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• bolie

4

• AXIO

4

• Foxr

3

• Paddo Tha Mad-O

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)
Ik ben blij dat er toch nog wat mensen zijn die kiezen voor de pc maar ik had zeker meer verwacht.

Hoezo meer dan, de meeste willen hem natuurlijk zo snel mogelijk, en dat geld ook voor mij en ik speel gta nooit op pc, en er is volgens mij nooit gemeld dat hij wel over paar maand uit komt op de pc (ik kan het niet helemaal weten omdat ik tijdje niet op forum was) ps3 jeweettoch ^_^

Er zijn geruchten dat de pc versie in oktober uit komt. Het zijn maar geruchten maar ik blijf hopen. Tik maar eens op google in '' Oktober gta 4 ''.

Raar die geruchten, ze zeggen daar waar ik keek ''natuurlijk komt ie op de PC'' ik denk zelf als gta iv hem op PC wil laten maken hadden ze het wel gelijk gedaan samen met xbox 360 en ps3, of ze hebben een hele gemene suprise voor de PC-liefhebbers

MS en Sonny hebben de rechten voor GTA 4 op gekocht. Ze willen daarmee berijken dat de consoles veel beter worden verkocht. R* heeft nooit gezegt dat hij niet op de pc komt. De enige is ook gamaakt voor de pc dus waarom zouden ze dat dan niet uitbrengen.

ze hebben ook niet gezegt dat ie zou komen op de PC dus ik denk dat hij gewoon niet zal komen..

Was dit bij San Andreas ook niet zo?

Release voor de console(s) - tijd later aankondiging voor de PC - ... wachten ... - release voor de PC?

dit is geen sa dit is iv

Lezen! Ik heb t over een zelfde situatie als bij de release van de vorige GTA. Dus dat het niet betekent dat GTA-IV niet op de PC komt, vanwege het feit dat er nooit iets over gezegd is; bij SA was dat namelijk ook zo.

Bewerkt: door Foxr
Geplaatst:

GTA IV heeft me wel aan het denken gezet. Een console gaat denk ik wel meer dan vijf jaar mee. Een pc moet je om de tijd upgraden waar ik geen zin in heb. Jullie kunnen dan wel trouw blijven aan de pc maar het zal jullie nog vies tegenvallen wat voor zware pc je ervoor nodig zult hebben.

De spellen zijn duur maar wel het geld waard als je goeie uitkiest. Ook is een toetsenbord en muis veel fijner maar als ik een controller gewend ben dan moet het wel meevallen. De spellen zijn duurder dan op de pc alleen verder maakt het niet zoveel uit qua prijs. Het ligt er meer aan op welk platform je wil spelen.

Misschien wil ik wel een Xbox 360 kopen, voor GTA IV en wat andere games.

Geplaatst:

ik hou het gwn op me ps3,

m'n laptop kan gta sa al amper aan, dan nog die vette mp, zonde als je een top game koopt die je pc niet aan kan

:tu: ps3 :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...