STASKO Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Ondertussen is GTA SA een game die al weer helemaal is bont gespeeld maar wat is jullie ervaring geweest met SA? en geef ook aan of je het nog wel even uithoud met SA of niet. Maar een ding is zeker,,,,de drukte om deze game in de media is gekeerd en we zullen nu weer lang moeten wachten voordat het volgende nieuws over de volgende gta verschijnt mat screens enz. Zucht,,,,,,2006!! B) B) :lol: <_< :rolleyes: :angry: B) :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 (jeeeeeej, ik kan op smilies klikken <_< ) Mijn ervaring: het blijft het meest geweldige, allesoverheersende, subliemste (nl?), prachtigste, meesterlijkse spel aller tijden waar ik me als het moet nog jaren mee kan bezig houden... En ja we zullen moeten wachten tot eind 2006, so what: je hebt SA toch... PS: voortaan niet zo blij doen met die smilies, jah? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 (jeeeeeej, ik kan op smilies klikken <_< )Mijn ervaring: het blijft het meest geweldige, allesoverheersende, subliemste (nl?), prachtigste, meesterlijkse spel aller tijden waar ik me als het moet nog jaren mee kan bezig houden... En ja we zullen moeten wachten tot eind 2006, so what: je hebt SA toch... PS: voortaan niet zo blij doen met die smilies, jah? ik ben het met jouw eens master game super spel radio slecht (vice city beter) betere wagens en nog te veel om op te noemen B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Ik vond gta san andreas egt super gaaf ik vond de best verbetering dat je kon zwemmen het landschap was veeel groter en je terretories kon uitbrijden. ik ben beniewd naar de volgend GTA als deze nog vEEl beter is dan SA dan koop ik een PS3 met de nieuwe gta natuurlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 dat is wel lang wachten tot 2006 wachten :unsure: :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Ik vind gta sa een top game. Je kunt zwemmen, fietsen, rijden, parachute springen kortom teveel om op te noemen. Er zijn vele mensen die zeuren over de graphics dat ze niet zo goed zijn, maar vele problemen komen door de ps2, want de ps2 is oud en kan de hoge systeemeisen gewoon bijna niet meer aan. Als gta sa over enkele maanden uit is op de computer dan zal gta sa denk ik weer helemaal opleven en zullen er weer vele mods gemaakt worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralf1 Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 zou de nieuwe gta op een nieuwe engine gaan draaien?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 sa is een gewelsig spel je heb zoveel o mte ontdekken en om te spelen. als ik hem dadelijk heb dan ben ik er wel een jaar zoet mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 SA is de beste game ooit uitgebracht vind ik. speel het elke dag. elke keer als ik een film heb gezien probeer ik de sfeer in het spel te brengen en het lukt elke keer, echt masterlijk. of als ik weer van dat groene spul opheb (ja gebeurt ook) kan ik uren chillen met dat spel echt SUPAH. 1 minpuntje is dat de verhaal lijn zo kort is dat is 1 en de eenigste reden waarom ik hoop dat de NEXT GTA ooit uitkomt maar voor de rest .... PERFECT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 @ pablo hmm ik ben het daar niet helemaal mee eens, het is wel de beste game in zijn soort maar niet de beste game ever. Dat vind ik dan Maar ik ben blij dat ik de game gekocht heb anders zou ik heel wat gemist hebben. EN ja "zucht" het is weer een hele tijd wachten totdat de volgende gta weer uitkomt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 (bewerkt) EDIT:verwijderd Bewerkt: 13 februari 2005 door Froop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.