steintje Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 kunnen jullie foto,s maken van de 3 motoren bobber, hellfury en zombie? ik ben benieuwd hoe die eruitzien als je geen foto kan maken probeer dan even uit te leggen hoe die eruitziet. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik weet alleen iets over de Zombie. En deze is niet erg speciaal. In een missie kom je deze tegen. Hij heeft een wat spooky uiterlijk maar verders niks speciaals. Geen reden dus om uren naar te zoeken. Reageren
dmg Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Ik had een vraag en heb het nog niet op het forum kunnen vinden maar maak geen nieuw topic aan aangezien ik mijn vraag hier ook in ken stellen ik zoek de Freeway en de Sanchez (als het goed typ)Weet iemand waar die vaak rond rijden? thnx Reageren
Wienish Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Ik had een vraag en heb het nog niet op het forum kunnen vinden maar maak geen nieuw topic aan aangezien ik mijn vraag hier ook in ken stellen ik zoek de Freeway en de Sanchez (als het goed typ)Weet iemand waar die vaak rond rijden?thnx Ik weet 't niet, maar ik raad je aan eens de groene zin in mijn handtekening te lezen.. Btw: wat heeft 't nog voor zin om antwoord te geven op de vraag van de topicstarter, die is verbannen. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 dmg ik zie vaak freeway's rondrijden bij het vliegveld Reageren
Wienish Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Ik heb zojuist een Hellfury gespot bij de schommel Hij valt op door zijn lange stijlen tussen het voorwiel en het stuur. En verder ook door zijn velgen. Hij is wel enorm gevoelig voor oplopende straten. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 (bewerkt) waarom reageren jullie nog hij is Opgepakt Bewerkt: 24 juli 2008 door rjravi1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.