Jump to content

Paar dingen.


Dwayne Forge

Recommended Posts

Ik heb wat gevonden ik weet niet zeker of het was is kijk maar eens.

Dit is Patriot misschien kan dit de New Englan Patriots zijn?? dat is een Amerikaans American football team

dsc00061wk6.jpg

dsc00065hx8.jpg

En die ster in de midden hebben de Patriots ook kijk maar en de kleuren kloppen ook :

NewEnglandPatriots2.jpg

En dit bord is dit misschien niet een verwijzing naar Zeus?

dsc00082bw7.jpg

En in het ziekenhuis kwam ik dit tegen vreemd toch?

dsc00080pu5.jpg

Er is toch geen Kapel in het ziekenhuis???

Bewerkt: door Dwayne Forge
Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me alledrie niks. Verwijzing naar Zeus? Hoe bedoel je dat? Perseus is gewoon een kledingzaak in GTA IV. En een kapel is een onderdeel van veel (oude) ziekenhuizen waar vroeger de nonnetjes werkten. In ieder geval erg vergezocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me alledrie niks. Verwijzing naar Zeus? Hoe bedoel je dat? Perseus is gewoon een kledingzaak in GTA IV. En een kapel is een onderdeel van veel (oude) ziekenhuizen waar vroeger de nonnetjes werkten. In ieder geval erg vergezocht.

Oh ok hihi maar de eerste lijkt me wel wat want alles bijna alles is het zelfde dus lijkt me wel wat.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou kunnen. Alleen de Patriot in Liberty City is een biermerk. Da's wel weer totaal wat anders he! ;)

Ja kwam ik net ook achter ik keek net even in het boekje en toen zag ik het.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Als je goed kijkt, zie je een paar sterren, rechts-boven het reclamebord.

Ik heb het opgezocht, en ben te weten gekomen dat Perseus een sterrenbeeld is.

Hier is de link.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Perseus_(sterrenbeeld)

Het heeft ook dezelfde V-vorm, dus ik denk dat het hier mee te maken heeft.

Ik had geluk dat de sterren ook op de foto stonden, anders had ik het nooit geraden.

Kan je soms een snapmap maken?

Bewerkt: door Busenitz
Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me alledrie niks. Verwijzing naar Zeus? Hoe bedoel je dat? Perseus is gewoon een kledingzaak in GTA IV. En een kapel is een onderdeel van veel (oude) ziekenhuizen waar vroeger de nonnetjes werkten. In ieder geval erg vergezocht.

volgens mij is zo'n kapel voor mensen die willen gaan bidden als z in het ziekenhuis liggen of voor de mensen die voor de zieken willen gaan bidden, zelf ben ik niet gelovig, dus weet ik het niet zeker

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
tegenwoordig niet meer hoor, alleen nog maar in christelijke, ik weet dat het Ikzia in rotterdam er een heeft, en die is christelijk

Dan zal het ziekenhuis in GTA:IV ook wel christelijk zijn he... :Y Is goed mogelijk, je hebt genoeg christelijken in de VS. Wat ook nog mogelijk is, is dat de ontwerper christelijk is en dat ie niet anders gewend is. ;) Maar ik ga er toch gewoon vanuit dat er foto's/filmpjes zijn gemaakt in christelijke ziekenhuizen bij de research die ze hebben gedaan voor deze game. Aan de hand van die foto's/filmpjes hebben ze de gebouwen en intrieuren gemaakt.

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...