Jump to content

paar dingen


grovemember

Recommended Posts

yu gatagamers

ik ben nu al een paar uur aant kijken naar gta4live en het val me op dat er geen bendes ofzo rondlopen

en je kan geen huizen kopen heb ik gezien tot nu toe je krijgt ze na een bepaalde opdracht

wat ik me ook afvraag is of je zelf een bende kan samenstellen,en hoe zit het nu met de mafia?

al wie gta 4 zelf heeft aub reageer

alvast bedankt en veel gameplezier

Link to comment
Delen op andere websites

yu gatagamers

ik ben nu al een paar uur aant kijken naar gta4live en het val me op dat er geen bendes ofzo rondlopen

en je kan geen huizen kopen heb ik gezien tot nu toe je krijgt ze na een bepaalde opdracht

wat ik me ook afvraag is of je zelf een bende kan samenstellen,en hoe zit het nu met de mafia?

al wie gta 4 zelf heeft aub reageer

alvast bedankt en veel gameplezier

Er lopen hier en daar wel wat gangster bij elkaar die van een bende zijn. Maar echt zoals bij San Andreas is dit niet. Voor zover ik weet kun je ook nog geen huizen kopen. Je kan geen eigen bende maken. En hoe het zit me de mafia ? Uhm.. er is in iedergeval geen Italiaanse mafia tot nu toe aanwezig wel hoor ik hier en daar wat over de Russiche mafia. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

yu gatagamers

ik ben nu al een paar uur aant kijken naar gta4live en het val me op dat er geen bendes ofzo rondlopen

en je kan geen huizen kopen heb ik gezien tot nu toe je krijgt ze na een bepaalde opdracht

wat ik me ook afvraag is of je zelf een bende kan samenstellen,en hoe zit het nu met de mafia?

al wie gta 4 zelf heeft aub reageer

alvast bedankt en veel gameplezier

Er lopen hier en daar wel wat gangster bij elkaar die van een bende zijn. Maar echt zoals bij San Andreas is dit niet. Voor zover ik weet kun je ook nog geen huizen kopen. Je kan geen eigen bende maken. En hoe het zit me de mafia ? Uhm.. er is in iedergeval geen Italiaanse mafia tot nu toe aanwezig wel hoor ik hier en daar wat over de Russiche mafia. :cya:

Italiaanse zitten er ook in.

Link to comment
Delen op andere websites

yu gatagamers

ik ben nu al een paar uur aant kijken naar gta4live en het val me op dat er geen bendes ofzo rondlopen

en je kan geen huizen kopen heb ik gezien tot nu toe je krijgt ze na een bepaalde opdracht

wat ik me ook afvraag is of je zelf een bende kan samenstellen,en hoe zit het nu met de mafia?

al wie gta 4 zelf heeft aub reageer

alvast bedankt en veel gameplezier

Er lopen hier en daar wel wat gangster bij elkaar die van een bende zijn. Maar echt zoals bij San Andreas is dit niet. Voor zover ik weet kun je ook nog geen huizen kopen. Je kan geen eigen bende maken. En hoe het zit me de mafia ? Uhm.. er is in iedergeval geen Italiaanse mafia tot nu toe aanwezig wel hoor ik hier en daar wat over de Russiche mafia. :cya:

Italiaanse zitten er ook in.

Ja, maar niet echt als een gang.

Link to comment
Delen op andere websites

ik had wel meer verwacht van die gangs en er zal zeker geen empire zijn dat je kunt opbouwen?

volgens mij is het gw een beetje gelijk gta3 je kon toen ook nix kopen van huizen en je had ook geen empire

ok de grafics zijn mega schoon en de missies zijn verslavend maar ik vind dat dat toch een heel belangrijk punt vind maja we zullen wel zien e

groette

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...