timdedarter Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 de naam van het onderwerp zegt alles Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik heb een gehoord dat je bij V2.0 je dat in het pauze menu kunt zien. Daar staat er dan normaal ergen V2.0 en bij V1.0 staat dat er niet. Ik ben het niet zeker maar ik denk wel dat het zo is. grtz ~Victorious~ Reageren
Visser23 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 1) Ga naar je GTA San Andreas map (Standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) en zoek naar de map Data --> Script. Daar zie je, als het goed is, twee bestanden staan, met onder andere de Script.img. Is deze... ...568KB, dan heb je V1 (savegame) ...562KB, dan heb je V2 (savegame) 2) Als je wilt modden kijk je naar het hoofdmenu, zie je daar iets staan (zowel V1.01 als V2.00). Als er niks staat heb je V1.00 Reageren
Donwell Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 2) Als je wilt modden kijk je naar het hoofdmenu, zie je daar iets staan (zowel V1.01 als V2.00). Als er niks staat heb je V1.00 Klopt op zich, maar een klein foutje: Je ziet niet zowel V1.01 als V2.00, je ziet maar één van de twee. Met beide versies kun je op zich niet modden, volgens mij heb je je daar in vergist. De eerste methode is enkel om te achterhalen welke versie savegame je hebt, zoals je misschien al hebt opgemerkt. Reageren
DJRobin Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Voor het geval je wil downgraden moet je de GTA downgrader downloaden. Reageren
joppie Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Bovenstaande is voor het gemak hier te vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.